مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه حلال قوی چربی سیلندر خودرو

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه حلال قوی چربی سیلندر خودروحلال قوی چربی صنعتیقویترین حلال چربی صنعتی در تعمیرگاهها
حلال قوی چربی سیلندر خودرو

حلال قوی چربی سیلندر خودرو

کارخانه حلال قوی چربی سیلندر خودرو

مولکول های آب به دلیل داشتن خاصیت کشش سطحی به تنهایی قادر به حذف لکه های چربی از روی سطوح نیستند. حلال های چربی دو کار اصلی انجام می دهند: اول اینکه خاصیت کشش سطحی آب را از بین برده و اصطکاک بین آب و لکه های چربی را افزایش میدهند و دوم اینکه لکه های چربی را به مولکول های کوچک تر تفکیک می کنند. در کارگاهها و تعمیرگاههی خودرو که حجم تعمیرات بالا است نیاز بیشتری به حلال قوی صنعتی به شدت احساس می شود.


حلال قوی چربی صنعتی

حتما شما خواننده عزیز به خوبی می دانید که حجم استفاده از مواد چربی نظیر گریس و انواع روغن موتور در تعمیرگاههای  صنعتی  بسیار بالا است. به همین دلیل میزان آغشتگی لوازم و قطعات، در و دیوار و کف به چربی نیز بسیار زیاد است. یک چربی زدای قوی به شما کمک می کند که در زمان بسیار کوتاهی تمامی چربی ها را تمیز کنید.

 به این ترتیب نه تنها در زمان بلکه در انرژی و هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود. در این صورت شما با خیال راحت روی سایر فعالیتها و افزایش کیفیت خدمات متمرکز می شوید. موفقیت از آن کسانی است که از امکانات و فرصت های موجود به بهترین شکل استفاده می کنند.


قویترین حلال چربی صنعتی در تعمیرگاهها

با توجه به حجم بالای استفاده از مواد چربی در تعمیرگاههای صنعتی و تعداد زیاد ابزارها ،قطعات و تجهیزات مورد استفاده تجمع چربی منجر به بوی بد در این محیط ها می شود. استفاده از چربی زدایی که تمامی چربی ها را آن هم در زمانی کوتاه پاک کند ، شما را از این مشکل نجات می دهد. با وجود بوی بد در این اماکن  دربسته و وجود حجم بالای آلودگی، ممکن است توسط مسئول رده بالاتر یا مراکز بهداشتی مورد بازخواست قرار گیرید.

با وجود حجم بالای مواد روغنی آغشتگی زیاد به چربی ها در کارگاه های صنعتی شما مجبور به صرف زمان و استفاده از نیروی انسانی بیشتری برای زدودن و پاک کردن چربی ها خواهید داشت. نکته منفی دیگر این است که شاید با این وجود نیز موفق به زدودن و پاک کردن کامل چربی ها از روی سطوح و قطعات نشوید. مطمئناً این موضوع در کیفیت خدماتی که ارائه می دهید موثر است. بنابراین اگر می خواهید کارگاهی با کیفیت بالا و ظاهری تمیز داشته باشید حتما از چربی زدای قوی صنعتی  استاندارد  استفاده کنید.

حلال قوی چربی سیلندر خودرو


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید