مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش حلال قوی چربی قطعات موتور سیکلت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش حلال قوی چربی قطعات موتور سیکلتبهترین چربی زدای صنعتیحلال قوی چربی برای قطعات موتورسیکلت
حلال قوی چربی قطعات موتور سیکلت

حلال قوی چربی قطعات موتور سیکلت

فروش حلال قوی چربی قطعات موتور سیکلت

در کارخانجات تولید موتور سیکلت نیاز به حلال چربی یک نیاز اساسی است. با استفاده از چربی زدای قوی صنعتی ، چربی ها در زمانی کوتاه از روی سطوح و قطعات پاک می شوند، بدون اینکه اثری از آنها باقی بماند. با توجه به تنوع محصولات ، شما این امکان را دارید که بر اساس نیاز خود از چربی زدای اختصاصی استفاده کنید.


بهترین چربی زدای صنعتی

یکی از نکات مهم در رابطه با شوینده ها و مواد پاک کننده استاندارد بودن، هنگام تولید است. با توجه به اینکه این چربی زداها  در محیطهای کارگاهی و در بسته استفاده می شوند. اهمیت موضوع چند برابر می شود.

چربی زداهای  Extra  فاقد گازها و بخارات سمی میباشد و شما این امکان را  دارید که حتی در محیط های  دربسته از این مواد براحتی استفاده کنید. استشمام  گازهایی که از مواد شوینده غیر استاندارد در حین استفاده  اتفاق می افتد ، آسیب بسیار جدی به دستگاه تنفسی انسان وارد می کند. گاهی استنشاق یک بار گازهای خطرناک اثراتی طولانی مدت هم روی پوست و هم دستگاه تنفس به جای می گذارد. حالا تصور کنید که در طول روز چند مرتبه از این مواد مورد استفاده قرار گیرد و با هر بار استفاده مقداری از گازها و بخارات وارد دستگاه تنفسی انسان شوند…. چه بلایی به سر سلامتی انسان خواهد آمد؟؟؟؟؟!!!!!!


حلال قوی چربی برای قطعات موتورسیکلت

ویژگی چربی زداهای  Extra  این است که این حلال نه تنها به خوبی از پس پاک کنندگی و زدودن چربی ها بر
می آیند، بلکه سطوح را براق و درخشان نیز می کند. به اصطلاح سطوح تمیز شده و برق می زنند. کار کردن در چنین محیطی برای تمامی پرسنل لذت بخش و شیرین است. بنابراین استفاده از چربی زدای مخصوص نه تنها لطف به مشتری است، بلکه برای پرسنل کارگاه نیز مفید خواهد بود.

در صنایع و کارگاهها شما با سطوح مختلفی سرکار دارید. استفاده از چربی زدایی که با تمام سطوح سازگار باشد؛ از قبیل : سطوح استیل، چدن، فولاد وآلومینیوم، مس و سنگ به نفع شماست. با استفاده از این محصولات  نیاز به پرداخت هزینه برای تهیه چربی زداهای سازگار با سطوح مختلف ندارید. علاوه بر این با استفاده از این مواد در زمان و هزینه شما نیز صرفه جویی می شود؛ زیرا حین تمیز کاری مجبور به تعویض مداوم ماده پاک کننده مورد استفاده نخواهید شد.

حلال قوی چربی قطعات موتور سیکلت


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید