مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده حلال قوی چربی رستورانها

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید عمده حلال قوی چربی رستورانهابهترین حلال قوی چربی - EXTRAخرید پاک کننده چربیEXTRA حلال چربی برای همه سطوح
حلال قوی چربی رستورانها

حلال قوی چربی رستورانها

تولید عمده حلال قوی چربی رستورانها

در رستورانها نیاز به چربی زدای قوی، یک نیاز اساسی است. با استفاده از چربی زدای قوی خانگی در منزل و چربی زدای قوی صنعتی در رستورانها ،کترینگها و آشپزخانه های صنعتی ،چربی ها در زمانی کوتاهی از روی سطوح پاک می شوند، بدون اینکه اثری از آنها باقی بماند. با توجه به تنوع محصولات شرکت  روشاپاک  ، شما این امکان را دارید که بر اساس نیاز خود از چربی زدای اختصاصی استفاده کنید.


بهترین حلال قوی چربی - EXTRA

با حلال EXTRA ، سطوح شما میدرخشند.
ویژگی چربی زدا  EXTRA  این است که این حلال ، نه تنها به خوبی از پس پاک کنندگی و زدودن چربی ها بر
می آید، بلکه سطوح را براق می کند. به اصطلاح سطوح تمیز شده و برق می افتند. کار کردن در چنین محیطی برای تمامی پرسنل لذت بخش و شیرین است. بنابراین استفاده از چربی زدای ویژه نه تنها لطف به ارباب رجوع است، بلکه برای خودتان نیز مفید خواهد بود و اثرات آن را در روحیه خود خواهید دید.

خرید پاک کننده چربی

یکی از نکات مهم در رابطه با شوینده ها و مواد پاک کننده، ایمنی هنگام استفاده است. با توجه به اینکه این حلال های چربی در آشپزخانه ها و محل طبخ غذا استفاده می شوند، اهمیت موضوع چند برابر می شود.

 چربی زدای EXTRA فاقد گازها و بخارات سمی است و شما این امکان را  دارید که حتی در محیط های  دربسته از این ماده استفاده کنید. استشمام این گازها که حین استفاده از بسیاری مواد پاک کننده غیراستاندارد اتفاق می افتد آسیب جدی به دستگاه تنفسی و پوست و چشم انسان وارد می کند. گاهی استنشاق یک بار گازهای خطرناک، اثراتی طولانی مدت به جای می گذارد. حالا تصور کنید که در طول روز چند مرتبه از این مواد مورد استفاده قرار گیرد و با هر بار استفاده مقداری از گازها و بخارات وارد دستگاه تنفسی و ریه های انسان شوند؛ چه بلایی به سر سلامتی انسان خواهد آمد؟؟؟!!!


EXTRA حلال چربی برای همه سطوح

در آشپزخانه های صنعتی و رستورانها، شما با سطوح مختلفی سرکار دارید. استفاده از چربی زدایی سازگار با تمام سطوح از قبیل استیل، چدن، فولاد وآلومینیوم، مس و سنگ به بسیار ضروری است. با استفاده از EXTRA ،نیاز به پرداخت هزینه برای تهیه چربی زداهای سازگار با سطوح مختلف ندارید. علاوه بر این با استفاده از این مواد در زمان و وقت شما نیز صرفه جویی می شود؛ زیرا حین تمیز کاری و نظافت، مجبور به تعویض مداوم ماده پاک کننده مورد استفاده نخواهید شد.

حلال قوی چربی رستورانها


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید