مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت حلال قوی چربی سینک و فرگاز در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت حلال قوی چربی سینک و فرگاز در بازارحلال قوی چربی- Extraحلال قوی چربی سینک و فرگاز - Extra
حلال قوی چربی سینک و فرگاز

حلال قوی چربی سینک و فرگاز

قیمت حلال قوی چربی سینک و فرگاز در بازار

فرگاز ها و سینک ها در کانون آلوده شدن به چربی قرار دارند. از طرفی پاک کردن آنها نیز به راحتی سطوح دیوارها یا کف آشپزخانه نیست. به همین دلیل هنگام پاک کردن اجاق گازها و سینک ها نیاز به یک حلال  قوی چربی خانگی است. شرکت  روشاپاک  با تولید چربی زدای قوی خانگی مخصوص فرگاز و هود و سینک آشپزخانه این نگرانی شما را برطرف کرده است. مطمئناً با یک بار خرید و استفاده از این محصول شما نیز به جمع مصرف کنندگان همیشگی آن می پیوندید.

حلال قوی چربی- Extra

محصولی غیر قابل اشتعال
امنیت خاطر حین استفاده از محلول های شوینده و پاک کننده ها موضوع بسیار مهمی است.  حلال قوی چربی  Extra  غیر قابل اشتعال است و مصرف کنندگان، نگرانی از بابت شعله ور شدن آن در صورت مجاورت با حرارت گاز در آشپزخانه نداشته باشند. ظروف نگهداری این محصول از جنس پلی اتیلن است و با توجه به داشتن ظرفی با درب پلمپ شده درب آن نیز به صورت ناخواسته و ناگهانی باز نمی شود.

محصولی با غلظت و پاک کنندگی بالا
غلظت بالای ماده Extra آن را به پاک کننده ای پر قدرت و مقرون به صرفه برای پاک کردن سطوح تبدیل کرده است. با وجود غلظت و قدرت پاک کنندگی بالا مقدار کمی از آن برای پاک کردن سطح وسیعی کافی میباشد. به همین دلیل خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه است.


حلال قوی چربی سینک و فرگاز - Extra

حلال قوی چربی سینک و فرگاز – Extra یک محصول تمام عیار برای نظافت آشپزخانه شما
یکی از دغدغه های همیشگی در تمیز کردن آشپزخانه تمیز کردن فرگاز و سینک و هود است. با استفاده از چربی زدای قوی خانگی Extra ،فرگاز و سینک و هود آشپزخانه خود را تمیز کنید بدون اینکه دچار خوردگی شوند. با توجه به قدرت پاک کنندگی بالای این ماده برای تمیز کردن وسایل آشپزخانه اصلاً به دردسر نمی افتید. غیر قابل اشتعال و کم خطر بودن نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول به شمار می رود.

Extra با PH استاندارد
شاید با شنیدن اینکه این ماده یک شوینده قوی است این فکر به ذهن شما خطور کند که با توجه به قدرت بالای پاک کنندگی آن ممکن است به وسایل آشپزخانه شما حین نظافت و شستشو و پاک کردن آسیب برسد. در صورتی که PH این ماده در محدوده استاندارد قرار دارد و فاقد اثرات خورندگی روی سطوح است.در واقع ترکیبات آن قابلیت پاک کنندگی کامل  چربی ها و آلودگی ها را دارد ، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به سطوح برسد.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید