مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید حلال قوی چربی سطوح آلومینیومی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید حلال قوی چربی سطوح آلومینیومیحلال قوی چربی مخصوص سطوح آلومینیومخرید حلال چربی
حلال قوی چربی سطوح آلومینیومی

حلال قوی چربی سطوح آلومینیومی

تولید حلال قوی چربی سطوح آلومینیومی

یکی از نیازهای اساسی کارگاههای صنعتی ، حلال قوی چربی سطوح آلومینیومی است. حلال های چربی که قابلیت بالایی داشته و در زمان کوتاهی قادر به تمیز کردن سطوح هستند. این موضوع کمک قابل توجهی به کارگاهها و دیگر بخشهای صنعتی که با سطوح آلومینیومی در ارتباط هستند، خواهد داشت.

حلال قوی چربی مخصوص سطوح آلومینیوم

فرمولاسیون و ترکیب این قبیل چربی زداها به گونه ای طراحی شده است که در زمانی بسیار کوتاه قادر به پاک کردن چربی های ضخیم هستند. در صورتی که چربی های با عمق و پایداری بالا ، به درستی از روی سطوح پاک نشوند تجمع آنها روی سطوح کار تمیز کاری و پاکسازی را سخت تر خواهد کرد. در این صورت اگر پاک کننده ای قوی برای تمیز کردن آنها در اختیار نداشته باشید چربی ها به طور کامل پاک نخواهد شد. حالا که این محصول با کیفیت توسط شرکت  روشاپاک  تولید و عرضه شده است دیگر جای نگرانی برای پاک کردن روغن های انباشه شده روی سطوح باقی نمی ماند.


خرید حلال چربی

یکی از مزایای این محصول ، امکان خرید آسان است. با خرید از طریق سایت ، شما این امکان را دارید که پس از مطالعه و بررسی محصولات مختلف ، محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. خرید آنلاین این محصول به خریداران کمک میکند که محصول را از کارخانه مستقیم و با قیمتی ارزان تر خریداری کنند. در این صورت پاک کننده با قیمت مناسب تر در اختیار مشتری قرار می گیرد و ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت ارزان تر،سبب رضایت بیشتر خریداران میشود.

با توجه به حجم بالای شستشو و تمیزکاری در کارگاههای صنعتی همواره توصیه می شود که از حلالها ، شوینده ها و پاک کننده هایی استفاده شود که با وجود عملکرد بالا سبب خورندگی در سطوح نشوند. با توجه PH مناسب پاک کننده چربی صنعتی  Extra  این ماده آسیبی به سطوح نمی رساند.  

حلال قوی چربی سطوح آلومینیومی

کلام آخر

برای پاک کردن روغن های ریخته شده روی سطوح آلومینیومی بهتر است از چربی زداهایی که عملکردی تخصصی در پاک کردن این نوع رسوبات دارند استفاده شود. پاک کننده قوی چربی صنعتی مخصوص سطوح آلومینیومی که توسط شرکت روشاپاک عرضه می شود در زمانی کوتاه تمامی روغن ها و چربی ها را از روی سطوح پاک می کند.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید