مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت حلال قوی چربی هود و اجاق گاز در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت حلال قوی چربی هود و اجاق گاز در ایرانEXTRA پاک کننده قوی چربیویژگی حلال قوی چربی هود و اجاق گازپخش سراسری حلال چربی
خرید پاک کننده قوی چربی نانو هود

حلال قوی چربی هود و اجاق گاز

قیمت حلال قوی چربی هود و اجاق گاز در ایران

حلال های چربی زیرگروه شوینده های  صنعتی  بوده و به عنوان ماده فعال سطحی عمل می کنند. با توجه به اینکه آب خاصیت کشش سطحی بالایی دارد ،به تنهایی قادر به زدودن لایه های چربی از روی سطوح نیست. یک حلال چربی قوی باعث از بین رفتن کشش سطحی آب و افزایش اصطکاک بین مولکولهای آب و مولکولهای چربی شده و در نهایت منجر به شکستن مولکول های چربی به مولکول های ریزتر می شود. به این ترتیب در نهایت مولکول های چربی از روی سطوح حذف شود.


EXTRA پاک کننده قوی چربی

عملکرد EXTRA

زدودن چربی از روی سطوح چدنی و صفحات شیشه ای، یکی از نگرانی های همیشگی در تمیزکردن آشپزخانه ها است. چدن در آشپزخانه ها در بخش های مختلف استفاده گسترده ای دارد. امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها شاهد استفاده از ظروف چدنی،استیل،سرامیکی و شیشه ای هستیم. اجاق گازهای چدنی و شیشه ای نیز طرفداران زیادی دارند و به خاطر همین مساله، نیاز به وجود چربی زدای قوی خانگی که از پس پاک کردن چربی و آلودگی های سطوح و وسایل آشپزخانه برآید، خیلی احساس می شود.

ویژگی حلال قوی چربی هود و اجاق گاز

با چربی زدای قوی میتوانید بسیار سریع،چربی ها را از روی سطوح پاک کنید.

چربی ها در دمای بالا تغییر رنگ داده و به صوررت لایه های خشک قهوه ای تیره در می آیند یا به اصطلاح به صورت چربی سوخته در می آیند.  EXTRA  نه تنها چربی ها را به صورت کامل پاک می کند بلکه آنها را براق و درخشان نیز می کند.

با وجود حلال های قوی شما چربی ها را به راحتی و حتی بعد از سوختگی نیز پاک می کنید.

 ما به شما توصیه می کنیم که حتما یک چربی زدای قوی خانگی در منزل داشته باشید و با مشاهده آلودگی به چربی خیلی سریع اقدام به زدودن چربی ها کنید. به این ترتیب مانع تجمع بیشتر چربی ها میشوید.


پخش سراسری حلال چربی

دو فاکتور اصلی هنگام خرید محصولات مختلف ،کیفیت و قیمت آن است. کیفیت بالای چربی زدای EXTRA تاییده شده است. در صورتی که این محصول را از کارخانه و نمایندگی ها و شرکت های پخش سراسری تهیه کنید قیمت تمام شده آن بسیار کمتر خواهد بود. با گسترش بازار محصولات در شهرهای مختلف، این محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در دسترس بسیاری از افراد در سراسر کشور قرار می گیرند.

حلال قوی چربی هود و اجاق گاز


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید