مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار حلال قوی چربی سکوهای نفتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار حلال قوی چربی سکوهای نفتیحلال چربی صنایع نفتیتهیه حلال قوی چربی
حلال قوی چربی سکوهای نفتی

حلال قوی چربی سکوهای نفتی

بازار حلال قوی چربی سکوهای نفتی

مجتمع‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و سایر مجموعه‌های مرتبط با صنایع نفتی به دلیل این که به طور دائمی با سیالات نفتی و فرآورده‌های آن‌ها سر و کار دارند، در معرض آلودگیهای چربی و روغنی هستند. سیالات نفتی از جنس روغنی هستند و به همین دلیل همواره باعث چرب شدن سطوح و محوطه‌هایی می‌شوند که با آن‌ها در ارتباط هستند. بسیاری از تجهیزات و تاسیسات در مجموعه‌های پتروشیمی و پالایشگاهی نیز از نوع تجهیزات دوار هستند که باید بصورت مداوم با روغن ،روان‌کاری شوند. این نوع مسائل موجب می‌شود که کار نظافت و چربی زدایی در این مجموعه‌ها نیازمند خرید حلال قوی چربی سکوهای نفتی باشد.


حلال چربی صنایع نفتی

در برخی مواقع مدیران مجموعه‌های صنایع نفتی استفاده از روش‌های مکانیکی برای تمیز کردن و عملیات نظافت چربی‌ها و روغن‌های دستگاه‌ها و خطوط پایپینگ را انتخاب می‌کنند. اما باید توجه داشت که این روش‌ها در برخی مواقع به هیچ عنوان کاربردی نیست و در برخی مواقع دیگر نیز مستلزم هزینه و زمان زیادی است. به همین دلیل استفاده از مواد شوینده شیمیایی می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌تری برای پاکسازی چربی‌ها و آلودگیها در صنایع نفتی باشد.

حلالهای مناسب برای پاکسازی و نظافت چربی‌ها در صنایع نفتی، حلال‌های  قلیایی  هستند. این گروه از حلال‌ها به خوبی می‌توانند با چربی و روغن ترکیب شوند و در ادامه یک نوع صابون تولید کنند و خیلی راحت بدون تولید کف اضافی سطوح را پاکیزه نمایند. صابون تولید شده اولاً به راحتی در آب قابلیت حل شدن را دارد و به همین دلیل خیلی راحت از سطح مورد نظر جدا می‌شود، دوماً به تجزیه بافت چربی کمک میکند.

 حلال  قوی چربی مخصوص صنایع نفتی معمولا حاوی پایه‌های قوی هیدروکسید سدیم(NaOH) و هیدروکسید پتاسیم(KOH) هستند و آمونیاک هم به عنوان یکی از مواد دیگر موجود در این دسته از حلال‌ها به شمار می‌رود که تاثیر زیادی روی تمیز کردن سطوح دارد.


تهیه حلال قوی چربی

قیمت حلال قوی چربی صنایع نفتی به چند عامل مهم بستگی دارد که یکی از آن‌ها PH حلال قلیایی مورد نظر است. هرچه میزان PH حلال قلیایی بالاتر باشد و در اصطلاح قدرت چربی زدایی بالاتری داشته باشد، در نتیجه موجب می‌شود که چربی‌ها راحت‌تر و سریع‌تر پاک شوند. البته قیمت حلال‌های قلیایی با PH بالا طبعاً گران‌تر است.

نکته مهم در خصوص حلال‌های چربی قلیایی آن است که در ترکیبات این مواد حتماً از مواد ضدخورندگی استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان نسبت به این موضوع که ممکن است حلال موجب آسیب رساندن به دستگاه‌ها و تجهیزات شود، نیز اطمینان خاطر حاصل نمود. پایداری مناسب حلال‌های چربی در صنایع نفتی موجب می‌شود که دوره زمانی پاکسازی چربی‌ها به نسبت طولانی‌تری افزایش یابد.

حلال قوی چربی سکوهای نفتی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید