مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه عمده حلال قوی چربی مکانیکی ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

عرضه عمده حلال قوی چربی مکانیکی هامعرفی بهترین حلال چربیاستفاده از حلال قوی چربی
حلال قوی چربی مکانیکی ها

حلال قوی چربی مکانیکی ها

عرضه عمده حلال قوی چربی مکانیکی ها

مکانیکی ها به عنوان یکی از مکان‌هایی شناخته میشوند که وقتی اسمی از آن‌ها به میان می‌آید، افراد به یاد چربی‌ها و روغن‌هایی می‌افتند که موجب کثیفی و سیاه شدن کف زمین و دیوارها می‌شوند.متاسفانه بر اثر انباشته شدن چربیها و گریس، همواره بوی بدی در این محیطها استشمام میشود. بسیاری این طور فکر می‌کنند که هیچ راه‌حلی برای تمیز کردن و پاک کردن و از بین بردن بوی بد ناشی از تجمع چربی در  این قبیل محیط‌ ها وجود ندارد و در کل نمی‌توان آلودگی‌ها و چربی‌های به وجود آمده را پاکسازی نمود. اما این دیدگاهی  غلط است؛ چراکه با خرید حلال قوی چربی مکانیکی ها می‌توان به راحتی نسبت به تمیز کردن این مکان‌ها اقدام نمود. با استفاده از این حلال‌ها می‌توان با محیط‌ های کثیف در تعمیرگاه‌ها خداحافظی کرد و محیطی تمیز و با نشاط را برای خود و همکاران رقم زد.


معرفی بهترین حلال چربی

لکه‌های روغن که در کف محیط‌ های مکانیکی و تعمیرگاهی بسیار فراوان دیده میشوند، دارای مقدار قابل توجهی ترکیبات کربنی و بافت چربی در ساختار مولکولی خود هستند. رنگ سیاه و همچنین خاصیت چسبندگی نسبتاً بالای این گروه از چربی‌ها و آلودگی‌ها به دلیل وجود کربن است. حرکت خودروها روی این چربی‌ها و آلودگی‌ها، موجب پخش شدن و چسبیده شدن آن‌ها به سطح محیط می‌شود و به این ترتیب کار نظافت و پاکسازی این آلودگی‌ها با شوینده های معمولی امکان‌پذیر نیست.

حلال قوی چربی از نوعی ماده به نام چربی زدای قوی که با نام تجاری  Extra  شناخته می‌شود، تولید می‌گردد. مزیت Extra در مقایسه با سایر پاک کننده ها، خاصیت چربی‌زدایی بالای آن است. همچنین در مدت زمان کوتاهی می‌توان کار پاکسازی و نظافت چربی‌ها را با Extra به اتمام رساند. باتوجه به این‌که آلودگی‌های مکانیکی ها تهدیدی جدی برای سلامت افراد حاضر در محیط به شمار می‌روند، باید از حلال چربی استفاده شود که خاصیت ضدعفونی‌کنندگی نیز داشته باشد. Extra دارای این خاصیت نیز میباشد.


استفاده از حلال قوی چربی

در رابطه با تمیز کردن تعمیرگاه‌ها و مکانیکی ها با حلال چربی مناسب باید به یک نکته کلیدی توجه داشته باشید. در صورتی که مدت زمان زیادی از ایجاد لکه‌های روغن و چربی در محیط گذشته باشد،پاکسازی و نظافت آن‌ها بسیار دشوار خواهد شد؛ چراکه این کربن به حالت پایدار خود رسیده و در این صورت پاک کردن آن مستلزم زحمات و انرژی چندین برابری خواهد بود. بنابراین باید توجه کنید یک اصل اساسی در نظافت چربی‌ها در محیط مکانیکی ها، برطرف کردن سریع آلودگی‌ها به کمک حلال چربی قبل از سفت و چسبنده شدن آلودگیها میباشد.

نکته مهم دیگر در خصوص  Extra بو و رایحه نسبتا خوب و ملایمی است که این حلال دارد و موجب ایجاد بوی مطبوع در محیط می‌شود.برای اطلاع از قیمت حلال قوی چربی می‌توانید با ما همکاران ما تماس بگیرید.

حلال قوی چربی مکانیکی ها


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از محصولات ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید