مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده حلال قوی چربی رینگ و لاستیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده حلال قوی چربی رینگ و لاستیکویژگی حلال قوی چربیحلال چربی مناسبتهیه حلال قوی چربی رینگ و لاستیک
حلال قوی چربی رینگ و لاستیک

حلال قوی چربی رینگ و لاستیک

تولید کننده حلال قوی چربی رینگ و لاستیک

محلول های چربی زدا در زیر مجموعه شویندهای قوی صنعتی قرار می گیرند و نقش اصلی آنها حذف چربی ها از روی سطوح آلوده است. این محلول ها کشش سطحی مولکول های آب را کاهش داده و سبب افزایش اصطکاک بین مولکول های آب و چربی می شوند. در نهایت ملولکول های چربی تجزیه شده و از روی سطوح پاک میشوند. چربی زدای قوی صنعتی روشا  Extra  یکی از مرغوب ترین انواع چربی زدا در بازار است.


ویژگی حلال قوی چربی

حتما شما نیز در مواقع شستن رینگ و لاستیک ماشین یا تمیز کردن اساسی خودرو خود با سطوح آلوده به چربی بسیار زیادی مواجه شده اید.موتور خودرو و دیگر قطعات داخل موتور همواره در معرض چرب شدن هستند. 

 در این مواقع احساس می کنید به یک حلال چربی زدایی احتیاج دارید که قابلیت پاک کردن چربی از روی همه این سطوح را داشته باشد و بتواند سطوح  مورد نظر را برق بیندازد. با وجود چربی زدای   Extra  شما نیاز به خرید چربی زداهای مخصوص برای سطوح مختلف نخواهید داشت. این چربی زدا قابلیت پاک کردن سطوح مختلف را دارد و هیچگونه خوردگی و آسیبی به سطوح نمیزند.


حلال چربی مناسب

یکی دیگر از قابلیت های چربی زدای قوی صنعتی Extra این است که به سلامتی شما آسیبی نمی رساند. بسیاری از مشاغل(تعمیرگاهها،کارواش و…) به طور مداوم از محلول های شوینده استفاده می کنند. با توجه به استفاده زیاد از این محلول ها همواره به صاحبان این مشاغل توصیه می شود که از شوینده ها و پاک کننده هایی در محل کار خود استفاده کنند که آسیبی به سلامتی آنها نمی رساند.

چربی زدای Extra از PH مناسبی برخوردار است و هنگام استفاده گازها و بخارات سمی متصاعد نمی کند. بر اساس آزمایشات انجام شده روی این ماده هیچگونه حساسیت و آلرژی و یا مشکل تنفسی در افراد ایجاد نمی کند و از این بابت کاملاً تایید شده است.

حلال قوی چربی رینگ و لاستیک

تهیه حلال قوی چربی رینگ و لاستیک

 این شوینده در تمیز کردن بخش های مختلف خودرو از قبیل قطعات داخلی موتور،بیرون موتور و جرم های سیاه و پاک کردن دوده از سطوح خودرو نیز کاربرد دارد.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید