مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس در ایرانمعرفی پاک کننده چربی EXTRAخرید پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس
پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس

پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس

تولید پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس در ایران

تولید پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس در ایران توسط مجموعه روشاپاک  صورت می‌گیرد که یکی از حرفه‌ای‌ترین کارخانه‌های تولید انواع حلال و شوینده صنعتی در ایران است. 

از آنجایی که اغلب مردم برای حفظ تمیزی وسایل نقلیه خود ارزش قائل هستند و در طی هفته زمانی را به تمیز کردن خودروی خود اختصاص می‌دهند، مجموعه  روشاپاک  بصورت تخصصی محصولی را تولید کرده که بتواند در از بین بردن چربی‌های روغن و گیربکس خودرو موثر باشد. این مجموعه محصولات خود را بدون واسطه و بصورت مستقیم بدست مشتریان خود می‌رساند. در ادامه به معرفی این محصول و معرفی کارخانه تولید حلال چربی جعبه دنده و گیربکس در ایران خواهیم پرداخت.


معرفی پاک کننده چربی EXTRA

قطعات و تجهیزات موتوری خودرو بسیار حساسند و برای شست‌وشو و تمیز کردن آنها پاک کننده های خاصی را نیاز داریم. پاک کننده های دیگر می‌توانند آنها را دچار زنگ‌زدگی و یا خوردگی کنند و باعث بهم‌خوردن روند حرکت قطعات خودرو بشوند. به همین دلیل تنها راه از بین بردن چربی‌ها و آلودگی‌های موتور خودرو بخصوص گیربکس، استفاده از حلال چربی مخصوص گیربکس روشاپاک است.

 این محصول از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده و علیرغم اینکه ترکیبات شیمیایی دارد، قطعات و لوازم خودرو را دچار زنگ‌زدگی و خوردگی نمی‌کنند. با استفاده از این حلال می‌توانید چربی‌های تجمع یافته درمیان قطعات گیربکس را حذف کنید و اصطکاک میان آنها را کاهش دهید. این حلال با خواص شیمیایی که دارد به درون چربی‌ها نفوذ می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد.

پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس در هنگام استفاده هیچ بخار سمی را تولید نمی‌کند و به پوست و دستگاه تنفسی فرد مصرف‌کننده هیچ آسیبی وارد نخواهد کرد. همچنین این حلال دوستدار طبیعت نیز است. یعنی هنگامی که این محصول و سایر محصولات وارد طبیعت می‌شوند به گیاهان و درختان ضرری وارد نخواهند کرد. این محصول ویژه برخلاف کیفیت بالایی که دارد از قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به صرفه‌ای برخوردار است و با خرید آن و تمیز کردن قطعات موتور، می‌توانید از بوجود آمدن مشکلات موتوری و هزینه‌های هنگفت آن جلوگیری کنید‌.


خرید پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس

همانطور که در ابتدا بیان کردیم، عرضه و تولید پاک کننده چربی در ایران برعهده مجموعه روشاپاک است که انواع محصولات و شوینده‌های تخصصی را تولید می‌کند. محصولات این برند علاوه‌‌بر ایران به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند و در بازارهای خارجی به رقابت می‌پردازند.

کارخانه روشاپاک که از بهترین و حرفه‌ای‌ترین کارخانه‌های تولید حلال چربی  به‌شمار می‌رود. با همراهی کارکنان و متخصصان مجرب و کارآزموده خود، قصد دارد محصولات با بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. شما عزیزان نیز اگر قصد دارید این پاک کننده را تهیه کنید، می‌توانید فرم ثبت سفارش درون سایت را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

پاک کننده قوی چربی جعبه دنده و گیربکس


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید