مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت مرغوبترین حلال چربی مخزن استیل

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت مرغوبترین حلال چربی مخزن استیلمرغوبترین حلال چربی مخزن استیلقیمت مرغوبترین حلال چربی - EXTRA
حلال چربی مخزن استیل

حلال چربی مخزن استیل

قیمت مرغوبترین حلال چربی مخزن استیل

فولاد ضدزنگ یا استیل یک فلز پرکاربرد در صنایع است و به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، اغلب تجهیزات و مخازن صنعتی را از جنس استیل می‌سازند؛ بنابراین خرید یک حلال مناسب برای چربی‌های مخازن استیل باقیمت مناسب بسیار مهم است. شما می‌توانید قیمت مرغوبترین حلال چربی به همراه مشاوره خرید و ارسال فوری این حلال‌های چربی را از  روشاپاک  بخواهید.


 

مرغوبترین حلال چربی مخزن استیل

حلال‌های چربی زدای صنعتی موجود در بازار کاربردهای متفاوتی دارند اما کدامیک برای پاک‌کردن لکه‌های چربی از یک مخزن استیل مناسب است؟ برای جواب به این سوال باید ببینیم که یک حلال چربی مناسب برای این مخازن چه ویژگی باید داشته باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید پاک کننده چربی برای مخازن استیل باید به آن توجه کنیم، pH حلال است.

 حلال‌های موجود در بازار دارای pH های قلیایی، اسیدی و خنثی هستند و برای ما حلالی مناسب است که pH قلیایی و تقریباً خنثی داشته باشد. این حلال ها باید قدرت حلالیت بالایی داشته باشند تا در کوتاه‌ترین زمان بتوانند بدون آسیب رساندن به مخزن، سخت‌ترین لکه‌ها و رسوبات چربی را در خود حل و پاک کنند.

قیمت مرغوبترین حلال چربی - EXTRA

مرغوبترین شوینده چربی مخزن استیل در بازار در شرکت  روشاپاک  موجود است. حلال‌های چربی مناسب برای مخزن استیل روشاپاک جزو حلال صنعتی این شرکت بوده و با نام تجاری EXTRA در بازار ایران به فروش می‌رسد. این حلال چربی مرغوب قدرت تمیزکنندگی بسیار بالایی دارد و بدون هیچ‌گونه بو آزاردهنده‌ای است.

این حلال را می‌توان به‌راحتی و با کمک آب از روی مخزن پاک کرد. همچنین اگر فضای کوچک و سربسته‌ای برای تمیز کردن مخزن در اختیاردارید نگران نباشید زیرا EXTRA فاقد هرگونه بخار و مواد شیمیایی سمی است که می‌توانند برای سلامت شما مضر باشند است.

قیمت مرغوب‌ترین حلال چربی مخزن استیل در ایران در صورت خرید از روشاپاک بسیار مناسب است؛ زیرا روشاپاک سعی کرده است تا بهترین و مرغوبترین حلال‌ها و پاک‌کننده‌ها را تولید کرده و آن‌ها را به‌صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده برساند. قطعاً قیمت ارائه‌شده از طرف روشاپاک مناسب‌ترین قیمتی است که می‌توانید با آن حلال چربی مخزن استیل را خریداری کنید.


کلام پایانی

حلال‌های چربی مخزن استیل در بازار فراوان هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با برندها و بسته‌بندی‌های گوناگونی در یک محل عرضه پاک‌کننده و حلال‌های صنعتی ببینید اما همه این حلال‌ها مرغوب نبوده و کیفیت مناسبی ندارند. قیمت مرغوبترین حلال چربی برای مخازن استیل را از روشاپاک بخواهید و آن را با خیال راحت خریداری کنید. تجربه خرید از روشاپاک و قیمت‌های محصولات خریداری‌شده را به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از تجربه خرید شما از روشاپاک بهره‌مند شوند.

حلال چربی مخزن استیل


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید