مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار اصلی حلال چربی تجهیزات کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار اصلی حلال چربی تجهیزات کارخانهآشنایی با حلال چربی تجهیزاتتهه حلال چربی مناسب
حلال چربی تجهیزات کارخانه

حلال چربی تجهیزات کارخانه

بازار اصلی حلال چربی تجهیزات کارخانه

دستگاه‌های موجود در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها اغلب وارداتی و گران‌قیمت بوده و در صورت هرگونه آسیب و خرابی، جایگزینی برخی از آن‌ها بسیار سخت و حتی غیرممکن است. بنابراین مدیران این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها ترجیح می‌دهند تا از این دستگاه‌ها به‌خوبی نگهداری کنند تا مدت زمان طولانی‌تری بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. یکی از راه‌های حفظ دستگاه‌ها استفاده از پاک‌ کننده‌ها و حلال‌های چربی است. اما شاید برای شما که به دنبال این حلال‌ها هستید سوال باشد که بازار اصلی حلال چربی تجهیزات کارخانه در کشور و نزدیک شهرک صنعتی شما کجاست و چگونه می‌توانید به آن برای تامین حلال چربی و پاک کننده موردنیاز خود دسترسی داشته باشید؟


آشنایی با حلال چربی تجهیزات

استفاده از پاک‌ کننده‌ها و حلال‌های چربی در کارخانه‌های سراسر جهان علاوه‌بر تمیز کردن تجهیزات از آلودگی‌ها، برای عملکرد بهتر و افزایش طول عمر آن‌ها انجام می‌شود؛ بنابراین بسیار اهمیت دارد که چه نوع حلال چربی و با چه کیفیتی و ویژگی‌هایی را خریداری کنید.

پاک کننده‌های حلال چربی تجهیزات و دستگاه‌های کارخانه‌ها دارای pH قلیایی هستند تا در صورت استفاده طولانی‌مدت آسیبی به تجهیزات رسانده نشود. ترکیبات پایه این حلال‌ها آب است و به چربی زدایی آسان و سریع دستگاه‌ها بدون باقی ماندن هیچگونه لکه و اثری کمک می‌کنند.

بعضی از حلال‌های چربی تجهیزات کارخانه موجود در بازار قدرت بالایی دارند اما با گذشت زمان باعث خوردگی و ازکارافتادن دستگاه‌ها شده و یا با بخارات سمی خود به اپراتورهایی که با آن دستگاه‌ها و حلال‌ها سروکار دارند، آسیب می‌رسانند.


تهه حلال چربی مناسب

برندها و کارخانه‌های زیادی در تولید و تامین حلال‌های چربی تجهیزات کارخانه در دنیا و حتی کشور ما فعالیت دارند. انتخاب بدون آگاهی به برخی از این برندهای تجاری می‌توانند عواقب و زیان‌های سنگینی داشته باشد بنابراین بهتر است قبل هر تصمیمی برای خرید، درباره آن نام تجاری و کیفیت حلال‌های چربی تولیدی آن تحقیق کنید.

 روشاپاک  به‌عنوان یک برند ایرانی فعال در این حوزه سعی کرده است تا با تولید باکیفیت‌ترین حلال‌های چربی و بهره‌گیری از فنّاوری روز دنیا در کارخانه‌های خود، بهترین محصولات را به بازار ایران عرضه کرده و نقش مهمی در بازار اصلی حلال چربی در ایران داشته باشد. محصولات تولیدشده در  روشاپاک  علاوه‌بر تامین کارخانه و شهرک‌های صنعتی کشور، با افتخار به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شوند.


کلام آخر

کاربرد حلال‌های چربی و پاک کننده در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها بسیار زیاد است به‌گونه‌ای که هرسال بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های کارخانه‌ها صرف خرید این مواد می‌شود که با استفاده از حلال‌های چربی غلیظ روشاپاک می‌توانید هزینه‌های خود در این بخش را کاهش دهید. اگر از این محصول استفاده کرده‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید