مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع بهترین حلال قوی چربی صفحات فلزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

توزیع بهترین حلال قوی چربی صفحات فلزیحلال مخصوص چربی سطوحمزایای استفاده از حلال قوی چربی صفحات فلزیافزایش سرعت نظافت با بهترین حلال قوی چربی
حلال قوی چربی صفحات فلزی

حلال قوی چربی صفحات فلزی

توزیع بهترین حلال قوی چربی صفحات فلزی

حلال های چربی زیر گروه شوینده های صنعتی بوده و به صورت مواد فعال سطحی عمل می کنند. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف تولید شوینده ها و پاک کننده ها نیز تحولات چشم گیر و مطلوبی داشته است. شوینده هایی تولید شده اند که جایگزین مناسبی برای اسید نیتریک و سود به شمار می روند. حلال قوی چربی صفحات فلزی نیز محصول پیشرفت های حاصل شده در زمینه تولید این نوع محصولات هستند.


حلال مخصوص چربی سطوح

استفاده از چربی زدای مخصوص،مصرف آب را کاهش میدهد.
با داشتن یک چربی زدای قوی شما نیاز کمتری به استفاده از آب برای پاک کردن چربی ها و آلودگی های مختلف دارید. به این ترتیب نه تنها هزینه آب مصرفی شما کاهش پیدا می کند، بلکه به کشور خود نیز خدمتی کرده اید.

یکی از قویترین چربی زداهای موجود در کشور، چربی زدای  Extra   میباشد.
پس حالا که چربی زدای قوی  Extra  با تمام مزایا و تاییدیه ها و مجوزات و استانداردهای لازم، تولید شده و در بازار موجود است شما نیز از مزایای آن جهت عملیات نظافتی، استفاده کنید.


مزایای استفاده از حلال قوی چربی صفحات فلزی

از پاک کننده ای استفاده کنید که به سطوح آسیبی نمیزند.
با توجه به هزینه بالای تهیه صفحات فلزی، ابزارها و لوازم و نیز ساخت و تعمیر بخش های مختلف صنعتی باید از مواد پاک کننده ای برای تمیزکاری و پاک کردن سطوح استفاده کرد که ضمن پاک کردن چربی ها و آلودگی ها باعث ایجاد خوردگی و آسیب روی سطوح نشود. با توجه به PH مناسب چربی زدای قوی Extra شما موفق به تمیزکاری کامل چربی ها از روی سطوح می شوید بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود.


افزایش سرعت نظافت با بهترین حلال قوی چربی

در کارگاههای صنعتی ممکن است در طول روز حداقل چند بار نیاز به تمیزکاری سطوح و لوازم باشد. در صورت استفاده از حلال قوی چربی صفحات فلزی سرعت عملیات نظافت شما افزایش می یابد. افزایش سرعت کار به شما کمک می کند که از نیروی انسانی خود در زمینه های دیگر استفاده کنید و کیفیت خدمات خود را افزایش دهید و همچنین در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.
جان کلام اینکه استفاده از امکانات و تجهیزات مطلوب به شما در ارائه خدمات مطلوب تر، رضایت بیشتر مشتری و لذت بردن از کسب و کارتان کمک می کند.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید