مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان حلال قوی چربی روغن موتور

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروشندگان حلال قوی چربی روغن موتورقویترین حلال چربی - Extraویژگی حلال قوی چربی روغن موتور
حلال قوی چربی روغن موتور

حلال قوی چربی روغن موتور

فروشندگان حلال قوی چربی روغن موتور

حرف از آلودگیهای چربی که می شود همه ما بی درنگ به یاد تعمیرگاههای مکانیکی می افتیم. سطوح آلوده به چربی در تعمیرگاهها، صحنه ای است که همه ما با آن مواجه شده ایم. ما در این مقاله به شما یک حلال چربی قوی صنعتی مخصوص پاک کردن روغن موتور را معرفی می کنیم. ویژگی های شگفت انگیز این محصول آن را به یک پاک کننده ایده آل برای پاک کردن چربی ها از روی سطوح مختلف از جمله سطوح مکانیکی ها تبدیل کرده است.


قویترین حلال چربی - Extra

قویترین حلال چربی – Extra

در تعمیرگاهها، سطوح استیل، چدن و سطوحی از جنس های دیگر نیز وجود دارد. حلال قوی چربی روغن موتور  Extra ، قابلیت پاک کردن سطوح از جنس های مختلف از قبیل استیل، چدن، آلومینیوم، پلاستیک، سنگ و سرامیک را نیز دارد. بنابراین این محصول نه تنها برای پاک کردن موتور خودرو از جنس های مختلف، بلکه برای پاک کردن سطوح سرامیکی و سنگی نیز کاربرد زیادی دارد.

خرید قویترین حلال چربی –  Extra  به صورت آنلاین، به تعداد دلخواه و با قیمت عالی امکان پذیر است. با تهیه این محصول خواهید دید که پاک کردن چربی ها بسیار راحت است!!!!!

ویژگی حلال قوی چربی روغن موتور

Extra حلال چربی قوی و دوستدار سلامتی شما
بسیاری از محصولات شوینده و پاک کننده آسیب های جدی را به سلامتی انسان وارد می کنند. تصاعد گاز و بخارات سمی از برخی پاک کننده های قوی، مشکلاتی را برای دستگاه تنفسی انسان ایجاد می کند. چربی زدای قوی Extra فاقد بخارات و گازهای سمی است. به همین دلیل تهدیدی برای سلامتی شما ندارد.

عدم ایجاد خوردگی و آسیب سطوح
یک چربی زدای مطلوب نباید حین پاک کردن سطوح ،آنها را در معرض خوردگی و آسیب قرار دهد. ترکیب و ساختار چربی زدای قوی Extra طوری است که ضمن پاک کنندگی بالا بر روی قطعات ،ابزار آلات و سطوح خوردگی ایجاد نمی کند.PH این محلول 13 است. 
عدم تولید بوی تند و زننده

یکی از مشکلاتی که اکثر افراد با محصولات پاک کننده و شوینده دارند ،بوی تند و زننده آنهاست. در برخی مواقع بوی تند محصول سبب ایجاد حساسیت و آلرژی نیز می شود. محلول چربی زدای Extra با وجود کیفیت بالا هیچگونه بوی نامطبوعی در آشپزخانه ایجاد نمی کند.

کلام پایانی

اگر به دنبال یک چربی زدای قوی صنعتی برای تعمیرگاه و سایر سطوح مکانیکی هستید ما به شما چربی زدای قوی Extra را پیشنهاد می کنیم. غلظت و پاک کنندگی بالا ،این ماده چربی زدا را به محصولی مقرون به صرفه تبدیل کرده است. این محصول بدون اینکه بوی زننده ای در فضا پخش کند و بدون ایجاد خوردگی روی سطوح و قطعات آنها را از هرگونه چربی و آلودگی پاک می کند.

حلال قوی چربی روغن موتور


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید