مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین حلال چربی جعبه دنده و گیربکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بهترین حلال چربی جعبه دنده و گیربکسشوینده‌های صنعتی برای شستشوی موتوریفروش ویژه حلال چربی جعبه دنده و گیربکس
حلال چربی جعبه دنده و گیربکس

حلال چربی جعبه دنده و گیربکس

قیمت بهترین حلال چربی جعبه دنده و گیربکس

حفظ و مراقبت از وسایل نقلیه
بسیاری از مردم به حفظ تمیزی و پاکیزگی وسیله نقیله خود اهمیت فراوانی می‌دهند و برنامه دقیق و مشخصی برای شستشو و مراقبت ماشین خود دارند. برای این دسته از افراد خرید شوینده‌های صنعتی یک نکته مهم محسوب می‌شود. شوینده‌ای که علاوه‌بر پاک‌کنندگی قوی دارای قیمت مناسبی باشد چیزی است که به آسانی در بازار قابل یافتن نیست.  روشاپاک  به عنوان اولین عرضه کننده اختصاصی شوینده‌های صنعتی این امکان را برای شما فراهم کرده که تنها با یک تولید کننده ، قوی‌ترین تولیدات کارخانه‌های پتروشیمی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. اگر شما هم جزو مشتریانی هستند که از خرید عمده و تخفیف‌دار لذت می‌برید پس برای کسب اطلاع از فروش ویژه حلال چربی جعبه دنده و گیربکس به سایت  روشاپاک  سری بزنید.


شوینده‌های صنعتی برای شستشوی موتوری

برخلاف ظاهر ماشین که با هر نوع شوینده خانگی قابل شستن است، برای مراقبت و پاکسازی تجهیزات موتوری ماشین، شما مجاز به استفاده از هرگونه شوینده‌ای نیستید. استفاده از شوینده‌های صنعتی برای تمیز کردن سیستم‌های موتوری کاری است که باید با دقت و مشورت انجام بگیرد. چرا که اگر شوینده نادرستی برای چربی‌زدایی و رفع آلودگی استفاده کنید امکان دارد که باعث خوردگی و زنگ‌زدگی فولاد و آهن داخل موتور شود که آسیب و خسارات فراوانی را برای دستگاه شما به دنبال خواهد داشت.

از طرفی پاک کردن این آلودگی‌ها و چربی‌های رسوب شده بر روی گیربکس و جعبه دنده یک امر مهم و ضروری است. در صورت انباشت فراوان چربی در گیربکس و جعبه دنده فرآیند تعویض دنده با مشکل روبرو خواهد شد و با افزایش عمر ماشین نیازمند تعمیرات جدی در گیربکس خواهد شد.

استفاده از شوینده مناسب باعث می‌شود اصطکاک میان قطعات گیربکس کاهش پیدا کند، تعویض دنده بسیار راحت‌تر صورت پذیرد و کاسه نمد و واشرهای لاستیکی و پلاستیکی طول عمری بیشتری پیدا کنند. همچنین شوینده قوی سبب می‌شود اکسیداسیون متوقف بشود، رسوب در گیربکس شما ایجاد نشود و از بالا رفتن حرارت در گیربکس جلوگیری می‌کند.

افرادی که با تعمیر و تعویض قطعات سر و کار داشته‌اند به خوبی می‌دانند تعمیرات گیربکس و جعبه دنده چه هزینه‌های هنگفتی در پی دارد. پس تلاش کنید این فروش ویژه حلال چربی جعبه دنده و گیربکس را از دست ندهید.


فروش ویژه حلال چربی جعبه دنده و گیربکس

تیم روشاپاک جزو قدیمی‌ترین مجموعه هایی است که با تاسیس سایت روشاپاک فرآیند خرید شوینده‌های خانگی و صنعتی را برای مشتریان خود تسهیل کرده است. این شرکت به دلیل تولید عمده شوینده‌ها،  ارزان‌ترین قیمت بازار را دارد.

 افرادی که دارای کلکسیون ماشین‌های قدیمی و جدید هستند یا مالک ماشین‌های سنگین و بارکش هستند، مراقبت این دستگاه‌ها از آسیب‌های موتوری برایشان اهمیت فراوانی دارد. پس این فرصت محدود برای فروش حلال چربی را از دست ندهید و با مراجعه به سایت روشا پاک بسیاری از شوینده‌های صنعتی و با‌کیفیت را با قیمتی نازل خریداری کنید.

حلال چربی جعبه دنده و گیربکس


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید