مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه حلال چربی صنایع پتروشیمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش ویژه حلال چربی صنایع پتروشیمیآشنایی با حلال چربی صنایع پتروشیمیبازار اصلی حلال های چربی
حلال چربی صنایع پتروشیمی

حلال چربی صنایع پتروشیمی

فروش ویژه حلال چربی صنایع پتروشیمی

خاورمیانه را می‌توان قطب تولید نفت و گاز جهان دانست. ایران نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت و گاز در این منطقه است. سیالات نفتی و مشتقات تولیدشده از نفت جزو سیالات روغنی بوده و آلودگی‌های زیادی بر روی تجهیزات باقی می‌گذارند. همین مورد سبب می‌شود تا به دنبال روشی برای تمیز کردن آن‌ها از روی سطوح باشیم. همچنین تجهیزات مورداستفاده در صنایع پتروشیمی و شیمیایی برای عملکرد بهتر و سریع خود نیاز دارند تا به‌طور دوره‌ای روغن‌کاری و روانکاری شوند؛ بنابراین استفاده از حلال‌های چربی در صنعت بسیار زیاد است.حلال چربی صنایع پتروشیمی و تأمین آن یکی دیگر از مشکلاتی است که این صنایع درگیر آن هستند که توسط  روشاپاک  حل‌ شده است.


آشنایی با حلال چربی صنایع پتروشیمی

استفاده از پاک کننده‌های شیمیایی به‌جای روش‌های تمیز کردن مکانیکی تجهیزات موجود در پتروشیمی‌ها به دلیل پاک‌کنندگی بیشتر و صرفه‌جویی در هزینه و زمان گزینه محبوبی بین مسئولان پالایشگاه‌ها است. حلال‌های چربی صنایع پتروشیمی دارای pH بالا بوده و جزو حلال‌های قلیایی محسوب می‌شوند.

مواد اولیه اصلی تشکیل‌دهنده این حلال‌ها را می‌توان هیدروکسید پتاسیم، هیدروکسید سدیم و آمونیاک دانست. زمانی که حلال با چربی و روغن تماس پیدا کند، با آن‌ها ترکیب‌شده و یک نوع صابون با کف کم که به‌راحتی در آب حل می‌شود را تولید می‌کند. درنهایت بدون اینکه هیچ آسیبی به سطح برسد، لکه‌های چربی پاک می‌شوند. بنابراین استفاده از حلال‌های چربی در صنایع پتروشیمی تنها راهکار مناسب برای نظافت تجهیزات و محیط این صنایع است.


بازار اصلی حلال های چربی

حلال‌های چربی یا وارداتی هستند و یا در داخل کشور تولید می‌شوند. چند عامل بر قیمت این حلال‌ها ازجمله برند و کشور سازنده حلال، مواد به‌کاررفته در ترکیبات حلال، حجم سفارش، میزان کارایی و مهم‌ترین عامل pH حلال، تاثیر می‌گذارند. حلال‌های چربی صنایع پتروشیمی جزو حلال‌های قلیایی هستند و هر چه مقدار pH آن‌ها بالاتر باشد، قیمت حلال بیشتر و قدرت حلالیت آن بالاتر است.

 روشاپاک  در زمینه تولید انواع پاک کننده‌ها و حلال‌ها برای صنایع مختلف ازجمله صنایع پتروشیمی فعالیت دارد. شما می‌توانید مناسب‌ترین قیمت حلال چربی صنایع را به همراه مشاوره پیش از فروش از روشاپاک دریافت کنید. این شرکت سعی دارد تا بهترین حلال‌های چربی را با حذف واسطه‌ها و با مناسب‌ترین قیمت و در حجم دلخواه به خریداران عرضه کند.

حلال چربی صنایع پتروشیمی

سخن پایانی

تأمین حلال چربی صنایع در کشوری مانند ایران با قیمتی مناسب و با کیفیت بالا کار سختی است. شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند مانند روشاپاک سعی کرده‌اند که با تولید این حلال‌ها در کارخانه‌های خود طبق استانداردهای روز دنیا و یا واردات آن‌ها، نیاز داخلی کشور را تأمین کنند. اگر تجربه‌ای از خرید و نظری درباره کیفیت این حلال‌ها دارید، آن را بیان کنید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید