مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

عرضه پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتیشوینده های قوی برای شرکتهای نظافتیمحل عرضه پاک کننده های قوی
پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتی

پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتی

عرضه پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتی

شرکت های نظافتی به‌دلیل اینکه هنگام کار با انواع و اقسام لکه‌ها و کثیفی‌ها سروکار دارند باید در انتخاب پاک کننده‌ای که استفاده می‌کنند بسیار دقت کنند. این شرکت‌ها گاهی برای تمیز کردن یک مکان مجبور هستند که از چند نوع پاک کننده مختلف که برای سطوح متفاوت مناسب است، استفاده کنند. بهترین راه برای مقایسه و انتخاب بهترین گزینه در بین پاک کننده‌های قوی برای شرکت های نظافتی ، مراجعه به محل عرضه پاک کننده  های  صنعتی  است.


شوینده های قوی برای شرکتهای نظافتی

چربی‌ها لکه‌های سرسختی هستند که تقریباً در همه‌جا حضور دارند؛ بنابراین شرکت های نظافتی همیشه به دنبال خرید بهترین پاک کننده قوی چربی مناسب با کار خود هستند. یک پاک کننده چربی مناسب و به‌صرفه برای شرکت های نظافتی ، بهتر است به‌صورت کنستانتره تولید شود تا بتوان از آن برای پاک کردن حجم زیادی از سطوح استفاده کرد. پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتی باید فاقد هرگونه بخارات شیمیایی و گازهای سمی که می‌تواند به افراد در حین تمیز کردن و استفاده طولانی‌مدت از پاک کننده آسیب برساند، باشد.

پاک کننده‌های قوی چربی شرکت های نظافتی جزو دسته پاک کننده‌های صنعتی در شرکت   روشاپاک   قرار دارند. این پاک کننده‌ها لکه‌های چربی را به‌سرعت و آسانی از روی سطوح مختلف مانند سنگ، سرامیک، چوب، فرش و … پاک می‌کنند. فرمولاسیون و ترکیبات به‌کاررفته در این پاک کننده مطابق با استانداردهای ایمنی و محیط زیستی روز دنیا بوده و به محیط‌ زیست آسیب نمی‌رساند.

همچنین pH آن در محدوده 7 قرار دارد که از هرگونه خوردگی و فرسایش سطوح جلوگیری می‌کند. با داشتن تمام این ویژگی‌ها به‌همراه کارایی و کیفیت مطلوب، این محصول بسیار پرطرفدار بوده و فروش بالایی دارد.


محل عرضه پاک کننده های قوی

پس از تولید انواع پاک کننده‌ها، مراکزی در تمامی شهرهای کشور وجود دارند که اقدام به توزیع محصولات در بین خریداران می‌کنند. محل عرضه پاک کننده های قوی در تمامی شهرهای ایران وجود دارد. از دیگر محل‌های عرضه پاک کننده قوی چربی شرکت های خدماتی می‌توان به دفاتر پخش و فروش این پاک کننده و همچنین وب‌سایت اینترنتی  روشاپاک  و سایر توزیع‌کنندگان فعال در بازار اشاره کرد.

خریدارانی که به محل‌های عرضه پاک کننده قوی چربی شرکت های خدماتی مراجعه می‌کنند، می‌توانند این محصول و سایر محصولات را با تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسبی در حجم‌های متفاوت تهیه کنند. به‌دلیل وجود تنوع بالا در محل‌های عرضه، همیشه محصولی بیشترین فروش را خواهد داشت که کیفیت آن اثبات‌شده باشد.


کلام پایانی

پاک کننده‌های قوی مناسب با کاربرد و سطوح پاک کننده تولید می‌شوند. در این‌بین، شرکت های نظافتی به پاک کننده‌ای نیاز دارند که بتواند لکه‌های قوی را از روی طیف گسترده‌ای از سطوح بدون آسیب رساندن به آن‌ها پاک کند. بهترین راه برای یافتن، مقایسه کیفیت و خرید این پاک کننده قوی، محل‌های عرضه پاک کننده قوی مخصوص شرکت های نظافتی است. تجربه خرید خود از این محل‌ها را با ما به اشتراک بگذارید.

پاک کننده قوی چربی شرکت های نظافتی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید