مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده حلال قوی چربی کباب پز ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروشنده حلال قوی چربی کباب پزهاعملکرد حلال قوی چربیقیمت مناسب حلال چربی
حلال قوی چربی کباب پز ها

حلال قوی چربی کباب پز ها

فروشنده حلال قوی چربی کباب پزها

پاک کردن چربی از روی سطوح چدنی یکی از دغدغه های همیشگی در تمیزکردن آشپزخانه ها است. چدن در آشپزخانه در بخش های مختلف استفاده زیادی دارد. امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها شاهد استفاده از کباب پز های چدنی هستیم. ظروف چدنی یا اجاق گازهای چدنی نیز طرفداران زیادی دارند. با توجه به کاربرد گسترده چدن نیاز به وجود حلال قوی چربی کباب پز ها که بتواند باعث پاک کردن چربی و آلودگی های روی آنها شود ،خیلی احساس می شود.


عملکرد حلال قوی چربی

حلال های چربی زیرگروه شوینده های صنعتی هستند و به عنوان ماده فعال سطحی عمل می کنند. با توجه به اینکه آب خاصیت کشش سطحی دارد به تنهایی نمیتواند  لایه های چربی را از روی سطوح پاک کند . یک چربی زدای قوی باعث از بین رفتن کشش سطحی مولکولهای آب شده و اصطکاک بین این مولکولهای آب و مولکولهای چربی را چند برابر میکند و درنهایت منجر به شکستن مولکول های چربی به مولکول های ریزتر می شود و به این ترتیب مولکول های چربی از روی سطوح حذف میشوند.

چربی ها در دمای بالا تغییر رنگ داده و به صوررت لایه های خشک و یا چسبناک قهوه ای تیره در می آیند یا به اصطلاح چربی سوخته میشوند. این  محصول   نه تنها چربی ها را به صورت کامل پاک می کند بلکه سطوح را براق و درخشان می کند.

با وجود حلال های قوی چربی  شما میتوانید چربی ها را به راحتی و حتی بعد از سوختگی نیز پاک کنید.

 ما به شما توصیه می کنیم که حتما یک چربی زدای قوی در منزل داشته باشید و با مشاهده آلودگیهای چربی خیلی سریع اقدام به زدودن چربی ها کنید. به این ترتیب مانع تجمع و رسوب بیشتر چربی ها میشوید.


قیمت مناسب حلال چربی

همواره دو فاکتور اصلی هنگام خرید محصولات و شوینده ها وجود دارد : کیفیت و قیمت محصولات. کیفیت بالای چربی زدای  Extra   تاییده شده است. در صورتی که این محصول را از درب کارخانه و شرکت های پخش سراسری تهیه کنید قیمت تمام شده آن بسیار کمتر خواهد بود. با گسترش نمایندگیها برای این محصول در شهرهای مختلف ، این محصول با کیفیت با قیمت مناسب در دسترس بسیاری از افراد در سراسر کشور قرار می گیرد.

حلال قوی چربی کباب پزها


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید