مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده حلال چربی صنایع نفتی در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید عمده حلال چربی صنایع نفتی در ایراندلیل استفاده از حلال چربی در صنایع نفتیتولید عمده حلال چربیخرید عمده حلال چربی
حلال چربی صنایع نفتی

حلال چربی صنایع نفتی


تولید عمده حلال چربی صنایع نفتی در ایران

کشور ایران یکی از سرشارترین منابع نفت در جهان را دارد. صنایعی که در حوزه اکتشاف، استخراج، تصفیه و پالایش و فرآوری نفت فعالیت دارند قلب تپنده صنعت کشور را تشکیل می‌دهند. به‌راحتی می‌توانید تصور کنید چه حجم عظیمی از لکه‌های نفتی بر روی تجهیزات کارخانه‌ها، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها وجود دارد. برای پاک کردن این لکه‌ها روش‌های متنوعی وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها استفاده از حلال‌های چربی است. خوشبختانه تولید عمده حلال چربی صنایع نفتی در ایران در کارخانه  روشاپاک  با کیفیت بالایی انجام می‌شود.


دلیل استفاده از حلال چربی در صنایع نفتی

نفت خام و فرآورده‌های آن جزو سیال‌های روغنی به‌حساب می‌آیند. از طرفی این مواد بسیار اشتعال‌پذیر نیز هستند. بنابراین تجهیزاتی که در صنایع مربوط به نفت استفاده می‌شود باید همواره عملکرد مطلوبی داشته باشند؛ اما یکی از دلایلی که می‌تواند عملکرد این دستگاه‌ها را مختل کند، باقی ماندن لکه‌های نفتی بر بروی تجهیزات و سطوح مختلف است. پاک کردن این لکه‌های روغنی نفتی سخت است و باید برای تمیز کردن سطوح از روشی استفاده شود که علاوه‌بر سرعت و پاک‌کنندگی بالا، اشتعال‌زا نیز نباشد. به همین دلیل مسئولان فعال در حوزه صنایع نفتی استفاده از حلال‌های چربی را گزینه مناسبی می‌دانند.


تولید عمده حلال چربی

با توجه به اهمیت ویژه نفت در اقتصاد کشور ما و همچنین نیاز گسترده صنعت به حلال‌های چربی، شرکت  روشاپاک  تصمیم به تولید انواع پاک‌ کننده‌ها و حلال‌ها در ایران را گرفت. این شرکت در کارخانه‌های خود با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری روز دنیا و دانش متخصصان اقدام به تولید حلال‌های چربی صنایع پتروشیمی و نفتی با بالاترین کیفیت برای تأمین نیاز داخلی کشور و صادرات کرده است. حلال‌های چربی تولیدی در این شرکت فاقد هرگونه مواد مضر شیمیایی و ترکیبات خطرناک که باعث تولید بخارهای سمی و خطر آتش‌سوزی می‌شوند، هستند.


خرید عمده حلال چربی

باتوجه به نیاز فراوان صنایع نفتی و صنایع وابسته به آن ، به حلال‌های چربی، مصرف این حلال‌ها در کشور بسیار بالا است و بخشی از هزینه‌های سالانه این صنایع صرف خرید حلال‌ها و پاک ‌کننده‌ها می‌شود. تولید عمده حلال چربی در کارخانه‌های داخل کشور مانند روشاپاک از هزینه‌های اضافی که واردات این محصول درگذشته بر اقتصاد کشور داشت جلوگیری می‌کند. محصولات تولیدی روشاپاک ازنظر کیفیت هم‌سطح با نمونه‌های باکیفیت خارجی بوده اما قیمت بسیار مناسب‌تری دارند که این مورد خرید عمده آن‌ها برای صنایع نفتی را مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

حلال چربی صنایع نفتی

کلام پایانی

اهمیت استفاده از حلال‌های چربی قوی و مناسب در صنایع به‌خصوص صنایع نفتی که بزرگترین صنعت فعال در کشور است بسیار زیاد است. تولید و فروش عمده حلال‌های چربی مورداستفاده در صنایع نفتی بدون واسطه از طریق روشاپاک انجام می‌شود. نظرات و رضایت خود درباره استفاده از حلال‌های چربی نفتی تولیدشده توسط روشاپاک را با ما به اشتراک بگذارید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید