مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیماانواع پاک کننده های هواپیماپاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما
پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما

پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما

تولید پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما

هواپیماها به‌دلیل استفاده زیاد و سفرهای پی‌درپی، معمولاً گردوغبار، چربی و کثیفی‌های زیادی نیز با خود به همراه دارند و پاک کردن آن‌ها به‌وسیله پاک‌کننده‌های قدرتمند، امری واجب و ضروری است. به‌همین دلیل در این مقاله قصد داریم به‌طور کامل درباره همین موضوع، یعنی پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما صحبت کنیم و نکات مهمی را درباره آن به‌شما بازگو کنیم؛ پس حتماً تا پایان همراه ما باشید.


انواع پاک کننده های هواپیما

دقت داشته باشید که یک هواپیما، نیازمند شوینده‌های مختلفی است که بتواند قسمت مخصوص به‌خود را پاک کند؛ به‌طور مثال، یک نوع شوینده برای پاک‌کردن قسمت‌های داخلی هواپیما کاربرد دارد، نوعی دیگر برای تمیز کردن بدنه و یک مدل دیگر نیز، موتور و قطعات داخلی هواپیما را تمیز می‌کند. این 3 نوع، هر کدام باید دارای ویژگی‌های خاص و مربوط به خود باشند. به‌طور مثال،  شوینده‌ای  که داخل هواپیما استفاده می‌شود، باید بی‌بو باشد و برای بدن انسان ضرری نداشته باشد. چرا که حتماً سرنشینان را آزار خواهد داد.

اما آن نوع از تمیزکننده که در این مقاله برای ما اهمیت دارد، این مورد نیست و پاک کننده قوی چربی قطعات داخلی هواپیما است که مدنظر ما محسوب می‌شود؛ در بخش بعدی به‌طور کامل ویژگی‌های آن را برای شما بیان خواهیم کرد.


پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما

طبیعتی است که وقتی قطعات داخلی هواپیما چربی و گرد و غبار داشته باشند، کارایی لازم را نخواهند داشت و ممکن است دچار نقص فنی شوند. به‌همین دلیل شستشو و پاک کردن آن‌ها باید بادقت و ظرافت مهمی انجام شود. نظری که متخصصان در این زمینه دارند، این است که موتور و قطعات داخلی، باید هرسال 2 بار و یا هر 2000 ساعت یکبار شستشو و پاک شوند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

همچنین در شستشویی که انجام می‌شود، شوینده بسیار مهم است و باید برخی ویژگی‌های مهم را درون خود داشته باشد. ویژگی‌هایی مانند موارد زیر:

1-ابتدا یک پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما انتخاب شود که قدرت تمیزکنندگی لازم را داشته باشد.
2-قابلیت رقیق کنندگی با آب را داشته باشد.

3-سرعت شستشو را افزایش دهد و زود خشک شود.

4-از کثیف شدن سریع و مجدد جلوگیری کند.

5-با محیط‌ زیست سازگاری داشته باشد.

6-تأییدیه‌ها و نکات لازم استاندارد را داشته باشد.

در اینصورت، این پاک کننده قوی چربی قطعات می‌تواند یک شستشوی مناسب و خوب را به‌همراه داشته باشد؛ به‌طوریکه هم قطعات به‌خوبی پاک شوند و هم سالم باقی بمانند.

شرکت  روشاپاک ، سال‌ها در این زمینه به فعالیت پرداخته و با تولید پاک‌کننده‌های بسیار قوی و باکیفیت چربی قطعات هواپیما، می‌تواند بهترین نوع پاک‌کننده را با تمام ویژگی‌های بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنم حتماً این محصول فوق‌العاده را تهیه کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.


کلام پایانی

در این مقاله به‌طور کامل درباره پاک کننده قوی چربی قطعات هواپیما صحبت کردیم و نکات مهمی را درباره آن بیان کردیم. اما اگر هنوز سؤال یا نکته‌ای در این رابطه دارید، حتماً با ما مطرح کنید تا به‌خوبی راهنمایی‌تان کنیم.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

محصولات ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید