مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید حلال چربی دیسک و صفحه خودرو

آنچه در این مقاله می خوانید...

کارخانه تولید حلال چربی دیسک و صفحه خودرواستفاده از حلال چربی
حلال چربی دیسک و صفحه خودرو

حلال چربی دیسک و صفحه خودرو

کارخانه تولید حلال چربی دیسک و صفحه خودرو

مجموعه  روشاپاک  به‌عنوان بهترین کارخانه حلال چربی دیسک و صفحه فعالیت می‌کند و انواع حلال و شوینده را برای پاک کردن و از بین بردن چربی‌ها تولید و عرضه می‌کند. این کارخانه سال‌هاست که به‌صورت تخصصی همراه با کادری مجرب و با بکارگیری دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا، انواع حلال، پاک‌کننده و شوینده صنعتی و خانگی را با بهترین کیفیت تولید می‌کند.

چرب شدن قطعات خودرو یکی از مواردی است که می‌تواند عملکرد خودرو را با مشکل مواجه کند. به همین علت در این مطلب قصد داریم محصولی را به شما معرفی کنیم که برای از بین بردن چربی قطعات مهم و حساس خودرو مثل دیسک و صفحه می‌توانید از آن استفاده کنید و نگران آسیب دیدن و زنگ‌زدگی قطعات خودرو نباشید. در ادامه به استفاده از این حلال قوی چربی خواهیم پرداخت.


استفاده از حلال چربی

حلال چربی دیسک و صفحه یکی از مرغوبترین و باکیفیت‌ترین حلال‌ها و پاک‌کننده‌های موجود در بازار است. این محصول با ترکیبات و فرمول منحصربفردی که دارد می‌تواند بدون ایجاد هیچگونه آسیب مثل خوردگی، زنگ‌زدگی و یا خط و خش قطعات خودرو مثل دیسک و صفحه را از چربی و آلودگی بزداید و آن را تمیز و براق کند.

استفاده از این حلال بسیار قوی می‌تواند در افزایش سرعت کارهای شما نقش پررنگی داشته باشد و روند کارها را چندین برابر کند. همچنین با استفاده از این محصول به نیروی کار کمتری نیاز خواهید داشت و در مصرف انرژی و زمان صرفه‌‌جویی خواهید کرد. چرا که این حلال قدرتمند به درون چربی‌ها نفوذ می‌کند و آن‌ها را به بهترین و سریع‌ترین نحو ممکن از سطوح جدا می‌کند و آلودگی و چربی را می‌زداید.

 حلال  چربی دیسک و صفحه با از بین بردن چربی و آلودگی‌های رسوب کرده، ظاهری پاکیزه و مطلوب را ایجاد خواهد کرد و به دنبال آن به رفع بوی بد و ناخوشایند حاصل از تجمع چربی نیز کمک خواهد کرد. این حلال برخلاف حلال‌ها و پاک‌کننده‌های دیگر موجود در بازار، بخارات سمی تولید نمی‌کند و استفاده از آن مشکلی را برای پوست و یا دستگاه تنفسی شما بوجود نمی‌آورد. علاوه براین، این محصول دوستدار طبیعت است و با وارد شدن به طبیعت، به گیاهان و درختان آسیبی وارد نمی‌کند.


حلال چربی دیسک و صفحه خودرو


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید