مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازنویژگی‌های شوینده صنعتی مناسبخرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازنشوینده‌های اسیدیشوینده‌های قلیایی
حلال قوی چربی تانکر و مخازن

حلال قوی چربی تانکر و مخازن

خرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازن

شوینده‌های صنعتی آلودگی‌های سخت، چربی و ذرات کثیفی را از روی سطوح مختلف پاک می‌کنند. شما می‎توانید خرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازن را از طریق سایت  روشاپاک  و در انواع مختلف پاک کننده ها ، شوینده اسیدی و شوینده قلیایی انجام دهید.

شستشوی مخازن و تانکرهای حمل سوخت یکی از چالش های مهم در زمینه نگهداری این مواد است و به یک حلال قوی در این زمینه نیاز دارد. برای پاکسازی تانکرها و مخازن از شوینده های اسیدی و قلیایی در چندین مرحله و برای مقاصد مختلف استفاده می‎شود. در ادامه ویژگی‎های بهترین شوینده صنعتی و انواع مختلف آن آورده شده است.


ویژگی‌های شوینده صنعتی مناسب

1-سختی آب را از بین می‌برد.

2-در آب انحلال‌پذیر است.

3-خاصیت خورندگی ندارد.

4-غیرسمی است.

5-با محیط‌زیست سازگار است.

6-نفوذ بالایی دارد.

7-چربی‌زدایی قوی است.

8-قابلیت حل کردن آلودگی را دارد.

9-قابل آب‌کشی است.

10-رنگ و پوسته را حذف می‌کند.

11-قیمت مناسبی دارد.


خرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازن

Extra  یک حلال چربی قدرتمند است که برای حذف انواع آلودگی‌های قدیمی و تثبیت شده کاربرد زیادی دارد. استفاده از این ماده آسان است و بوی کمی دارد. به همین دلیل می‌توان آن را در اماکن پرجمعیت به‌راحتی و بدون ایجاد مزاحمت استفاده کرد. برای شستشوی تانکرها و مخازن می‌توان از این ماده استفاده کرد.


شوینده‌های اسیدی

شوینده‌های اسیدی، موادی هستند که از اسید به‌عنوان عامل اصلی پاک‌کنندگی در آنها استفاده می‌شود. با کمک این شوینده‌ها می‌توانید رسوبات مینرالی مانند کلسیم و منیزیوم را از بین ببرید. این مواد روی سطوح فلزی خوردگی ایجاد می‌کنند و همیشه قابل‌استفاده نیستند. شوینده‌های اسیدی به دودسته اسیدهای آلی و غیرآلی تقسیم می‌شوند. اسیدهای آلی نسبت به اسیدهای غیرآلی ضعیف‌تر هستند و خوردگی کمتری را در فلزات به همراه دارند. از این شوینده‌ها به‌عنوان عامل خنثی‌کننده شوینده‌های قلیایی نیز استفاده می‌شود و برای خرید بهترین حلال قوی چربی تانکر و مخازن به کار می‌آیند.

شوینده‌های قلیایی

شوینده‌های قلیایی ، بهترین مواد برای پاک‌کردن آلودگی‌ها و چربی‌ها در فضاهای صنعتی هستند، به این دلیل که به‌راحتی با چربی و روغن ترکیب می‌شوند و با تولید صابون، پروتئین را حل می‌کنند. پس از اینکه آلودگی و چربی توسط شوینده قلیایی پاک می‌شود، مواد باقیمانده به‌راحتی شسته می‌شوند و این از انتشار آلودگی میکروبی جلوگیری می‌کند.

pH شوینده‎های قلیایی از 9 تا 12.5 است. مهمترین ویژگی این شوینده‌ها، قدرت بالای آنها در حذف چربی است. صابونی کردن چربی‌ها و خنثی‌سازی اسیدها، مزیت بسیار مهمی به‌حساب می‌آید. 


جمع بندی مبحث خرید حلال قوی چربی تانکر و مخازن

در این مطلب با لیست شوینده های صنعتی آشنا شدید و راهنمایی‎های لازم را برای خرید بهترین حلال چربی به دست آوردید. اگر در این زمینه نظر یا تجربه‎ای دارید در قسمت کامنت‏ها با ما در میان بگذارید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید