مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازیپاک کننده قوی چربی گروه های خودروسازی چیست؟نحوه استفاده از پاک کننده قوی چربینکات ایمنی پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی
پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی

پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی

خرید پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی

موتور خودرو و یا دیگر قطعاتی که در خودرو به کار رفته است لازم است که تمیز شود، زیرا تمیز بودن قطعات موجب می‌گردد تا خودرو بهتر کار کند و انرژی کمتری بسوزاند. اگر قطعات خودرو و مخصوصا موتور خودرو مرتبا تمیز شود، اتومبیل در وضعیت بهتری قرار می‌گیرد و آسیب‌های کمتری به آن وارد می‌شود. پرکاربرترین محصول برای تمامی صاحبان اتومبیل و حتی خودروسازان، پاک کننده قوی چربی گروه های خودروسازی است.


افراد اگر از پاک کننده قوی برای چربی انباشته شده بر روی قطعات خودرو استفاده کنند، می‌توانند طول عمر آن قطعه را افزایش دهند و دیگر به آب و شونیده که ممکن است برای قطعه ضرر داشته باشد، نیازی ندارند. برای تمیز کردن قطعات با پاک کننده قوی چربی، کافی است تا کمی از آن بر روی سطح قطعه یا موتور خودرو  استفاده کرده و پس از گذشت مدتی آن را پاک نمود. حالا می‌توانید مشاهده کنید که این پاک کننده چه تأثیری داشته است. به‌بیان بهتر با در دست داشتن این محصول می‌توانید هم قطعات خودرو خود را تمیز کنید و هم فرآیند انتقال حرارت در خودرو را به این طریق بهبود ببخشید.  

پاک کننده قوی چربی گروه های خودروسازی چیست؟

در تعریف پاک کننده قوی چربی خودرو ، باید بگوییم که یک مایع پاک کننده است که از آن در صنعت خودرو سازی و برای از بین بردن چربی‌های انباشته شده بر روی قطعات خودرو استفاده می‌گردد. فرمولاسیون به کار رفته در تولید این  محصول  پیشرفته بوده و می‌تواند بدون ورود آسیب سطح قطعه و خودرو را بسیار تمیز و براق کند.


نحوه استفاده از پاک کننده قوی چربی

برای استفاده از این پاک کننده لازم است تا در مرحله اول سطح مورد نظر خود را از طریق فشار باد یا آب از آلودگی‌هایی همچون گِل، گرد و خاک و… تمیز کنید و سپس  محلول  پاک کننده را برروی سطح بریزید و بعد از چند دقیقه صبر کردن، با دستمالی و یا همان فشار آب، آن را پاک نمایید. البته اگر می‌خواهید نتیجه بهتری به‌دست آورید بهتر است از آب گرم استفاده کنید.

قابل توجه است که اگر چربی‌ها سخت شده بودند، با کمک یک دستمال آن چربی خشک شده را پاک کنید و چنانچه پس از پاک کردن، به‌نتیجه مطلوب نرسیدید، بهتر است همین مراحل را مجددا تکرار نمایید.


نکات ایمنی پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی

1-پاک کننده را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

2-آن را در میانگین دمای 5 تا 25 درجه سانتی گراد نگه دارید.

3-در زمان استفاده از پاک کننده، دقت کنید که موتور خودرو خنک باشد.

4-دور از دسترس کودکان قرار دهید.

5-از ترکیب کردن این محصول با دیگر شوینده‌ها خودداری کنید.

پاک کننده قوی چربی گروهای خودرو سازی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید