مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیور

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیورمعرفی پاک کننده قوی چربیتولید پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیورنحوه فروش و قیمت پاک کننده قوی چربی
پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیور

پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیور

تولید پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیور

چربی‌ها و کثیفی‌ها نه‌تنها در خانه و اطراف ما بلکه در کارخانه‌های مختلف نیز حضور دارند. یکی از کارخانه‌هایی که می‌توانید در آن ردپای پررنگی از چربی‌ها پیدا کنید، کارخانجات تولیدکننده خوراک دام و طیور است؛ بنابراین برای تمیز کردن کثیفی‌ها و چربی‌ها در این کارخانه‌ها به یک پاک کننده قوی نیاز داریم.  روشاپاک  در زمینه تولید پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیور فعالیت داشته و بهترین محصولات در این حوزه را به شما عرضه می‌کند.


معرفی پاک کننده قوی چربی

موادی که کارخانه‌ها در خط تولید خوراک دام و طیور به کار می‌برند بر پایه اصلی یونجه و گندم و افزودنی‌هایی مانند چربی و روغن که از گیاهانی مانند کانولا، ذرت و پنبه به همراه پودر ماهی، پودر گوشت، پودر استخوان، مواد معدنی و ضایعات مرغی است. همین ضایعات مرغی شامل گردن، پا، روده، چینه‌دان و سایر قسمت‌های دورریز مرغ می‌شود؛ بنابراین در تولید خوراک دام و طیور از مقدار زیادی چربی و روغن استفاده می‌شود که باقی ماندن آن‌ها روی دستگاه‌های کارخانجات تولیدی دام و طیور می‌تواند بسیار خطرناک باشد. چربی به‌سرعت شروع به فساد می‌کند و در صورت عدم رعایت بهداشت و تمیز کردن تجهیزات با پاک کننده مناسب می‌تواند باعث مسموم شدن خوراک تولیدی و درنهایت مسمومیت دام و طیور شود.


تولید پاک کننده قوی چربی کارخانه خوراک دام و طیور

شرکت  روشاپاک  با دانستن اهمیت پاک کننده‌ها در کارخانجات خوراک دام و طیور شروع به‌بررسی و تحقیق در رابطه با تولید یک پاک کننده قوی چربی برای این کارخانجات کرد. پاک کننده قوی چربی کارخانه دام و طیور تولیدشده در این شرکت به‌راحتی از روی سطوح دستگاه‌ها قابل پاک شدن است و هیچ اثری از خود باقی نمی‌گذارد. همچنین pH این پاک کننده به‌گونه‌ای است که باعث خوردگی تجهیزات نمی‌شود. از سایر ویژگی‌هایی که در تولید پاک کننده قوی چربی کارخانجات موردتوجه قرار گرفت می‌توان به سازگاری با محیط‌ زیست و فاقد بخارات و گازهای سمی بودن اشاره کرد.


نحوه فروش و قیمت پاک کننده قوی چربی

فروش پاک کننده قوی چربی کارخانجات به‌طور مستقیم توسط روشاپاک انجام می‌شود. روشاپاک با حذف واسطه‌ها قیمت مناسبی برای محصولات خود تعیین کرده است. پاک کننده قوی چربی مناسب برای کارخانه‌های تولیدی خوراک دام و طیور این شرکت غلظت بالایی دارد و در کنار قیمت مناسب محصول، آن را مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

 شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت حجم‌های مختلف این پاک کننده و خرید آن به سایت روشاپاک و قسمت ثبت سفارش‌ها مراجعه کنید. در این قسمت بعد از دریافت مشاوره و خرید، محصول را در کوتاه‌ترین زمان جلوی درب کارخانه تحویل خواهید گرفت.


کلام پایانی

لکه‌های چربی روی دستگاه‌ها جزو لکه‌های سخت هستند؛ بنابراین وجود یک پاک کننده قوی چربی برای کارخانه‌های تولیدی خوراک دام و طیور ضروری است. تجربیات و نظرات خود از استفاده از پاک کننده قوی چربی کارخانجات خوراک دام و طیور را بیان کنید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید