مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین حلال چربی رینگ ماشین در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بهترین حلال چربی رینگ ماشین در ایرانویژگی شوینده‌های رینگقیمت عمده حلال چربی رینگ
حلال چربی رینگ ماشین

حلال چربی رینگ ماشین

قیمت بهترین حلال چربی رینگ ماشین در ایران

در این مقاله قصد داریم قیمت عمده حلال چربی رینگ ماشین را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما به خرید عمده شوینده‌ها علاقه‌مند هستید، این مطلب اطلاعات مفیدی در مورد قمیت عمده حلال چربی رینگ در اختیار شما خواهد گذاشت.

مدل و ظاهر رینگ تاثیر فراوانی در زیبایی وسیله نقلیه شما دارد. بسیاری از افراد برای اسپورت کردن و زیبا‌تر شدن خودرو دست به تعویض رینگ ماشین می‌زنند. برای افرادی که زیبایی ماشین اهمیت فراوانی دارد حفظ و نگهداری وسیله نقلیه نیز یک نکته ضروری است و برای زیبا نگهداشتن وسیله خود باید وقت و هزینه مخصوصی را صرف کنند. تمیز و براق نگهداشتن رینگ خودرو از جمله اجزایی است که به شوینده اختصاصی نیازمند است.


ویژگی شوینده‌های رینگ

رینگ‌ها به‌طور عمده از جنس استیل یا نیکل ساخته شده‌اند. سهل‌انگاری در مراقبت این بخش از ماشین باعث استهلاک و خراب شدن سریع آن‌ها می‌شود. چرب شدن رینگ‌ها، زنگ‌زدگی و آفتاب خوردگی باعث می‌شوند که رینگ‌ها زرد و کثیف به نظر بیایند. سایت  روشاپاک  با ارائه باکیفیت‌ترین شوینده‌های صنعتی مخصوص ماشین، رینگ خودرو را از اتفاقات مذکور حفظ می‌کند.

 با مراجعه به این سایت می‌توانید قیمت مناسب شوینده در این سایت را با محصولات مشابه در بازار مقایسه کنید. شوینده‌های مخصوص رینگ باید دو ویژگی بسیار مهم داشته باشند. اول اینکه به خاطر جنس حساس نیکل و آلومینوم در ترکیبات شوینده ،ماده شیمیایی وجود نداشته باشند که باعث خوردگی این فلزات شود.

دوم اینکه به رینگ حالت آبگریزی بدهند که در طول بارش باران و برف به سرعت کثیف و اکسیده نشود. این شوینده باید دارای ph خنثی باشد تا از خوردگی سطح رینگ جلوگیری شود.

شرکت  روشاپاک  جزو اولین تولید کننده‌های جدی شوینده‌های صنعتی و خانگی در بازار ایران است که جدیدا صادرکننده به کشور‌های همسایه نیز هست. این تیم که به صورت مستقیم با بزرگترین پتروشیمی‌های کشور در ارتباط هستند. محصول اولیه را به صورت فرآورده کلی و فله از کمپانی دریافت می‌کنند و فرآیند تولید را خودشان برعهده دارند.

همچنین حضور افراد متخصص و مجرب در تیم روشا پاک سبب شده محصولات شوینده را متناسب با چیزی که قرار است برایش استفاده شود تهیه کنند. به همین خاطر شوینده حرفه‌ای رینگ که توسط روشا پاک تهیه شده علاوه بر اینکه باعث آسیب و خوردگی ماشین شما نخواهد شد می‌تواند رینگ ماشین را برای مدت طولانی از هرگونه زنگ زدن و خراب شدن حفظ کند.


قیمت عمده حلال چربی رینگ

علاوه‌بر کیفیت بسیار خوب محصولات این شرکت مسئله قیمت نیز یک پارامتر بسیار مهم محسوب می‌شود. کارواش‌ها و افرادی که در طول سال قرار است شوینده‌های بسیاری زیادی برای ماشین مصرف کنند باید علاوه‌بر جنس شوینده به مبلغی که قرار است برای شوینده بپردازند دقت کنند.

 شرکت روشا پاک به‌دلیل عرضه مستقیم از طرف کارخانه نازل‌ترین قیمت‌های شوینده در کل بازار را دارد. اگر قصد خرید عمده شوینده را دارید با مراجعه به این سایت می‌توانید از قیمت عمده حلال چربی رینگ ماشین باخبر شوید.

حلال چربی رینگ ماشین


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید