مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده حلال قوی چربی کارگاهها و صنایع

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده حلال قوی چربی کارگاهها و صنایعخواص حلال قوی چربی برای کارگاه ها و صنایعحلال قوی چربی
حلال قوی چربی کارگاهها و صنایع

حلال قوی چربی کارگاهها و صنایع

فروش عمده حلال قوی چربی کارگاهها و صنایع

محیط‌های کارگاهی به سبب نوع فعالیت‌هایی که در آن‌ها انجام میگردد، همیشه در معرض انواع و اقسام آلودگی‌ها و چربی‌ها قرار دارند. دستگاه‌های ماشین‌کاری و صنعتی از جمله دستگاه ماشین ابزار، ماشین فرز، تزریق پلاستیک، برش‌کاری ، تراشکاری و … از جمله دستگاه‌هایی هستند که در بسیاری از محیط‌ های کارگاهی وجود داشته و به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها هم خودشان در معرض آلودگی قرار دارند و هم محیط کارگاه را نیز در معرض آلودگی قرار خواهند داد . بسیاری از صاحبان این مشاغل به دنبال راه‌حل مناسبی برای برطرف کردن و از بین بردن این آلودگی‌ها از محیط کارگاهی خود هستند. خرید حلال قوی چربی کارگاهها و صنایع به عنوان بهترین گزینه برای این منظور به شمار می‌رود.


خواص حلال قوی چربی برای کارگاه ها و صنایع

 نظافت  و تمیز کردن محیط‌ های کارگاهی شامل دو بخش است؛ بخش اول مربوط به نظافت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی است و بخش دوم برای عملیات تمیز کردن محیط کارگاه در نظر گرفته می‌شود. اگر جنس دستگاه‌ها و ماشین آلاتی که در کارگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند از آهن گالوانیزه و آلومینیوم باشد به هیچ عنوان نباید به سراغ شوینده‌های اسیدی رفت، چون باعث ایجاد خوردگی در آنها میشود و سبب آسیب خوردن  دستگاه‌ها می‌شود.

 در این گونه مواقع حلال قوی چربی برای کارگاه ها باید از میان حلال‌های قلیایی و خنثی انتخاب گردد . این دسته از حلال‌ها دارای مواد ضد خورندگی هستند و به همین دلیل هیچ گونه آسیبی به دستگاه‌ها وارد نمی‌کنند و نیز سبب محافظت از دستگاهها میشوند. حلال‌های چربی برای کارگاه‌ها بسیاری از رسوبات آلی و معدنی تشکیل شده در روی سطوح دستگاه‌ها را نیز به راحتی برطرف می‌کنند و اگر رسوبات موجود روی دستگاهها از نوع رسوبات مینرالی باشد،باید از حلالهای اسیدی استفاده شود.


حلال قوی چربی

حلال‌های چربی محلول در آب هستند و اصطلاحاً به آنها پایه آبی گفته میشود و به دلیل پایداری خوب و مناسبی که دارند، نقش جدی و مهمی در نظافت و پاکسازی سطوح از چربی‌ها دارند. البته نکته مهم در خصوص این نوع از  حلال  چربی‌ها آن است که کاربرد آن‌ها فقط به پاکسازی سطوح از چربیها خلاصه نشده؛ بلکه باعث ایجاد سطوح براق نیز می‌گردند.

در خصوص قیمت انواع حلال قوی چربی کارگاه ها نیز باید به این موضوع توجه کنیم که با توجه به غلظت مناسب این حلال‌ها، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها توجیه اقتصادی خوبی دارد. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص این نوع از حلال‌ها این است که موادی به آن‌ها اضافه می‌شود که مانع از کف کردن زیاد می‌شود و به همین دلیل می‌توان خیلی راحت‌تر و در زمان کمتری شستشو و آبکشی سطوح دستگاه‌ها را انجام داده و به پایان رساند.

حلال قوی چربی کارگاهها و صنایع


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید