مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش حلال قوی چربی دستگاه های صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش حلال قوی چربی دستگاه های صنعتیدسته بندی حلال قوی چربی تخصصی دستگاه هاقیمت حلال های چربی
امروزه با صنعتی شدن فعالیت‌ها در مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی مختلف شرایطی به وجود آمده است که تقریبا استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی به عنوان یک امر بدیهی در میان مشاغل به حساب می‌آید. استفاده از این دستگاه‌ها سرعت انجام امور را بهبود بخشیده است و همچنین انجام فرآیندها را تسهیل نموده است. البته باید مجموعه‌ای از نکات مرتبط با نگهداری دستگاه‌ها حتما مورد توجه قرار بگیرد تا صحت و سلامت عملکرد آن‌ها در طولانی مدت حفظ شود. مسئله نظافت و پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها یکی از اصلی‌ترین موارد نگهداری دستگاه‌ها به شمار می‌رود. خرید حلال قوی چربی تخصصی دستگاه ها می‌تواند برای این منظور بسیار مفید واقع شود.

حلال قوی چربی دستگاه های صنعتی

فروش حلال قوی چربی دستگاه های صنعتی

امروزه با پیشرفت صنایع و صنعتی شدن فعالیت‌ها در کارخانجات ، مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی مختلف شرایطی ایجاد شده است که تقریبا استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات  صنعتی  به عنوان یک امر لازم و بدیهی در میان کارخانجات صنعتی و مشاغل به حساب می‌آید. استفاده از  دستگاه‌های صنعتی باعث افزایش سرعت عملکرد کارخانه شده و همچنین انجام فرآیندها را تسهیل میبخشد. البته باید مجموعه‌ای از نکات مرتبط با نگهداری دستگاه‌ها و عملیات نظافت آنها  حتما مورد توجه قرار بگیرد تا صحت و سلامت عملکرد آن‌ها و راندمان تولید کارخانه در طولانی مدت حفظ شود. مسئله نظافت و پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها یکی از اصلی‌ترین دغدغه های مدیران کارخانجات است. خرید حلال قوی چربی تخصصی دستگاه ها می‌تواند برای این منظور بسیار مفید واقع شود.


دسته بندی حلال قوی چربی تخصصی دستگاه ها

حلال‌های چربی مورد استفاده برای پاکسازی و نظافت دستگاه‌های صنعتی به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

1- حلالهای اسیدی: گاهی اوقات رسوبات دستگاه‌ها شامل رسوبات مینرالی هستند که برخی عناصر مانند کلسیم و منیزیم در آن‌ها قرار دارند. در این گونه موارد استفاده از حلال‌های اسیدی می‌تواند بهترین گزینه مناسب برای پاکسازی دستگاه‌ها به شمار رود. نکته مهم در خصوص حلال قوی تخصصی دستگاه‌ها از نوع اسیدی آن است که نباید برای دستگاه‌هایی که از جنس آهن گالوانیزه یا آلومینیوم تولید می‌شوند از این حلال استفاده نمود زیرا باعث خوردگی در آنها میشود؛ از اینرو برای این گونه سطوح باید از حلال مناسب با PH خنثی استفاده کرد. 

2- حلال چربی قلیایی: حلال‌های قلیایی دسته‌ای دیگر از حلال‌ها هستند که به خوبی و براحتی می‌توانند به ساختار چربی‌ها نفوذ کنند و آنها را تجزیه کنند و با ترکیب با آن‌ها نوعی صابون تولید کنند. حلالهای قلیایی به راحتی در آب حل شده و از سطح دستگاه‌ها پاک می‌شوند. هرچقدر PH این حلال‌ها بالاتر باشد، حلال‌های قوی‌تری برای چربی به حساب می‌آیند.

3- حلال چربی خنثی: مزیت و ویژگی منحصربه فرد حلال چربی خنثی در این است که هیچ‌گونه آسیبی به بدنه و داخل دستگاه وارد نمی‌کند و باعث خوردگی سطوح نمیشود. بنابراین اگر دستگاهی دارید که در مقابل حلال‌های اسیدی و قلیایی حساس هستند (سطوح آلومینیومی و پلاستیکی)حتمااز این نوع حلالها استفاده کنید.
این حلال‌ها، چربی موجود در سطوح را به ذرات ریزتری تجزیه می‌کنند. بعضی دیگر نیز با هیدرولیز کردن چربی‌ها زمینه را برای پاک شدن آن‌ها توسط آب مهیا می‌کنند. سطوح پلاستیکی دستگاه‌ها را حتما باید با حلال چربی خنثی تمیز و پاکیزه نمود.


قیمت حلال های چربی

فرمولاسیون ، درصد خلوص حلال قوی چربی تخصصی دستگاه‌ها و غلظت آن به عنوان مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت این نوع حلال‌ها به شمار می‌روند. در خرید این دسته از حلال‌ها حتما توجه داشته باشید که محصولات  استاندارد  بوده و عوارض جانبی به ویژه از نظر تنفسی برای مصرف کنندگان نداشته باشند.

حلال قوی چربی دستگاه های صنعتی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید