مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش حلال قوی چربی کارخانجات فولاد سازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش حلال قوی چربی کارخانجات فولاد سازیویژگی حلال قوی چربی صنعتیخرید حلال قوی چربی
حلال قوی چربی کارخانجات فولاد سازی

حلال قوی چربی کارخانجات فولاد سازی

پخش حلال قوی چربی کارخانجات فولاد سازی

پاک‌کننده‌های چربی صنعتی باتوجه به افزایش مصرف ادوات و ماشین‌آلات مختلف در دنیای صنعت امروز، جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و تقاضای مصرف بسیار زیادی در بازار برای آنها وجود دارد. در همین راستا و همزمان با افزایش تقاضای مصرف این نوع از محصولات، متاسفانه محصولات بی‌کیفیت که هیچ‌گونه اصولی بر رعایت استانداردهای لازم آنها وجود ندارد و طبق دستورالعمل‌هایی تولید می‌شوند که به لحاظ فنی ،مناسب نیستند نیز در بازار در حال خرید و فروش هستند. باید توجه داشته باشید که این پاک‌کننده‌های چربی باید به صورت استاندارد تولید شده باشند و در محیطی سالم و با رعایت تمام نکات بهداشتی تولید شوند و وارد بازار گردند. با خرید حلال قوی چربی استاندارد برای صنایع می‌توان اطمینان حاصل نمود که بهترین نتیجه ممکن را به دست خواهید آورد.


ویژگی حلال قوی چربی صنعتی

همان طور که گفته شد، در حال حاضر پاک‌کننده‌های غیر استاندارد به وفور در بازار عرضه می‌شوند. استفاده از این پاک‌کننده‌ها می‌تواند مجموعه‌ای از خطرات زیر را به دنبال داشته باشد:‌

– در کارخانجات صنعتی ،پاک‌کننده‌های چربی را به طور مستقیم روی ماشین‌آلات و دستگاه‌های مختلف موجود در محیط صنعتی می‌ریزیم. در صورتی که در تولید این پاک‌کننده‌ها مسئله فرمولاسیون به درستی رعایت نشده باشد و تولید این محصولات از موارد استاندارد تبعیت نکند، این امکان وجود دارد که آسیب‌های جدی به دستگاه‌ها وارد شود و در نتیجه خسارت‌های مالی سنگینی به بخش صنعت تحمیل گردد.

– یکی از ویژگی‌های حلال قوی چربی، عدم تولید هرگونه گاز و بخارات سمی و بوی نامطبوع پس از استفاده در محیط است. به این ترتیب می‌توان مطمئن شد که هیچ‌گونه خطری سلامت افراد حاضر در محیط و پرسنل را تهدید نخواهد کرد. 

– شوینده های چربی  روشاپاک  با پشت سرگذاشتن تست‌های مختلف کنترل کیفیت عرضه می‌شوند و به همین دلیل نسبت به اثرگذاری و همچنین سلامت و استاندارد بودن محصول می‌توان اطمینان حاصل کرد؛ اما شوینده های غیراستاندارد نه تنها از نظر کیفیت مورد آزمایش قرار نمی‌گیرد، بلکه در یک محیط ناسالم و غیربهداشتی نیز تولید می‌گردند و سلامت افراد مصرف کننده را به خطر می اندازند.


خرید حلال قوی چربی

در خرید حلال قوی چربی  حتما توجه داشته باشید که  برند  تولیدکننده دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح در سطح کشور باشد و محصول تولید شده با معیارهای کنترل کیفیت سازگاریر داشته باشند و در این صورت می‌توانید تا حدود بسیار زیادی نسبت به کیفیت و سلامت محصولی که خریداری می‌کنید، اطمینان حاصل کنید.

حلال‌های قوی چربی با کیفیت شاید کمی گران‌تر از محصولات بی کیفیت باشند؛ اما می‌توانید با استفاده از آن‌ها مانع از بروز عوارض بسیار خطرناکی نظیر آسیب به دستگاهها و یا انفجار ،شوید که قطعاً جبران کردن آن‌ها هزینه‌های بسیار سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

حلال قوی چربی کارخانجات فولاد سازی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید