مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه حلال قوی چربی ماشین آلات سنگین

آنچه در این مقاله می خوانید...

عرضه حلال قوی چربی ماشین آلات سنگینمعرفی حلال قوی چربی ایرانیخرید حلال قوی چربی
حلال قوی چربی ماشین آلات سنگین

حلال قوی چربی ماشین آلات سنگین

عرضه حلال قوی چربی ماشین آلات سنگین

یکی از مسائلی که باید همواره در محیط‌های کارگاهی با دقت و وسواس نسبت به آن برخورد کرد، مسئله نظافت و پاکیزگی مجموعه‌ای است که افراد و دستگاه‌ها در آن فعالیت دارند. نظافت یک امر لازم و ضروری در محیط‌ های  کارگاهی، کارخانه‌ای و صنعتی به شمار می‌رود. تمیز نبودن محیط کاری علاوه بر آن که می‌تواند به طور مستقیم روی کیفیت عملکرد افراد و دستگاه‌ها اثر بگذارد، منجر به کاهش کیفیت محصولات تولیدی و همچنین پایین آمدن سطح راندمان تولید در مجموعه می‌شود و نیز عدم دستیابی به نتیجه مطلوب میباشد.به علاوه عدم پاکیزگی محیط میتواند تهدید جدی برای سلامتی افرادی که در یک محیط کاری حضور دارند، به شمار رود. چربی‌ها یکی از انواع آلودگی‌هایی هستند که همواره در محیط‌ های کاری مختلف مزاحمت‌های زیادی را ایجاد می‌کنند و باعث مشکلاتی هم برای پرسنل و هم دستگاهها و ماشین آلات میشود . با خرید عرضه حلال قوی چربی ماشین آلات سنگین می‌توان این چالش را برای همیشه در محیط کاری خود تحت کنترل درآورد و از دست مشکلات نظافتی رها شد.


معرفی حلال قوی چربی ایرانی

حلالهای قوی ایرانی در سه دسته کلی اسیدی، قلیایی و خنثی در بازار توزیع می‌شوند. هرکدام از این گروه‌ها دارای خواص ویژه‌ای هستند و باید برای موارد به خصوصی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از متریال‌های فلزی پرکاربرد که در محیط‌ های صنعتی و کارگاهی آهن و فولاد است.  برای تمیز کردن چربی که روی سطوح آهن و فولاد تجمع می یابد، بهترین چربی گیر موجود در بازار،‌ چربی‌زدای قلیایی  Extra  است. چربی‌زدای قلیایی Extra به عنوان قوی‌ترین نوع چربی‌گیر موجود در بازار است.

برای چربی‌زدایی سطوح فلزی که از متریال‌هایی مانند آلومینیوم و آهن گالوانیزه درست شده‌اند، باید از چربی‌گیرهای قلیایی مخصوصی استفاده شود تا به سطوح آسیب نرسد. در کنار این موارد برای چربی‌زدایی سطوح پلاستیکی هم باید از چربی‌زداهای خنثی استفاده نمود.

حلال قوی چربی ماشین آلات سنگین

خرید حلال قوی چربی

تولیدکنندگان ایرانی خوبی در زمینه تولید مواد شوینده صنعتی و چربی زداها در کشور فعالیت میکنند که هر کدام محصولات خود را به کمک نمایندگی‌هایی که در سطح کشور دارند، به دست مصرف کننده می‌رسانند. در این بین باید توجه داشت که حلال قوی چربی ایرانی تنها مخصوص محیط‌ های صنعتی و کارگاهی تولید نمی‌شود؛ بلکه این محصولات در حجمهای کوچک‌تر برای مصارف خانگی نیز تولید شده و عمدتا در قالب 4 لیتری عرضه می‌شوند.

برای اطلاع از قیمت حلال چربی‌زدای قلیایی  Extra  می‌توانید با نمایندگی ما که در زمینه پخش و عرضه محصولات فعالیت می‌کنند، تماس بگیرید.



شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید