مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلات

آنچه در این مقاله می خوانید...

عرضه حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلاتبا صرفه ترین حلال چربی زداخرید عمده حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلاتحلال قوی صنعتی همه کاره
حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلات

 حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلات

عرضه حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلات

امروزه محصولات پاک کننده، شوینده و ضد عفونی کننده در برندها و تحت نامهای مختلف تولید و روانه بازار می شوند و انتخاب بهترین و مناسبترین محصول برای مصرف کننده از بین تنوع بالای این محصولات کار چندان راحتی نیست. ما در این مقاله تصمیم داریم به شما خواننده عزیز در انتخاب پاک کننده قوی چربی صنعتی برای سطوح استیل و شیر آلات کمک کنیم.

با صرفه ترین حلال چربی زدا

با توجه به تنوع بالای محصولات در بازار، اگر مشتریان چربی زداها کمی دقت کنند و محصولی با کیفیت و مناسب تهیه کنند در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهند کرد. حلال قوی چربی صنعتی  روشاپاک  از غلظت بالایی برخوردار میباشد. به این معنی که حجم کمی از این محصول برای پاک کردن سطوح وسیعی کافی است. با توجه به گستردگی سطوح و تعداد بالای ابزارآلات صنعتی و خانگی و تجهیزاتی که نیاز به تمیز شدن دارند استفاده از چنین محصولاتی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.


خرید عمده حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلات

همان طور که می دانید هرچقدر هزینه های شما در آشپزخانه های صنعتی و خانگی کمتر باشد درآمد بالاتر و هزینه کمتر خواهد بود. انتخاب پاک کننده و شوینده های باکیفیت که هم از لحاظ غلظت و هم عملکرد ، نسبت به محصولات مشابه به حجم کمتری از آنها برای پاک کردن سطوح نیاز است ، میتواند در طول ماه و سال صرفه جویی قابل توجهی را به دنبال داشته باشد. حالا تصور کنید که این محصول با کیفیت را به صورت کلی و با قیمت درب کارخانه خرید کنید. این موضوع نیز سبب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های محل کار شما می شود.


حلال قوی صنعتی همه کاره

در شرکت  روشاپاک  حلال چربی صنعتی محصول به منظور رفاه حال شما تولید شده است. این محصول قابلیت پاک کردن سطوح استیل و تمام سطوح دیگر از قبیل سنگ کف، دیوار، هود، شیرآلات، سینک، تمامی سطوح  آلومینیومی و چدنی را دارد و با وجود آن دیگر نیازی ندارید که برای پاک کردن چربی از روی هر سطح از پاک کننده ای جداگانه ای استفاده کنید. ناگفته نماند خرید بیشتر شما تشویق ما برای تولید بیشتر، عرضه محصولات با کیفیت تر و با قیمت ارزان تر نیز خواهد بود.

حلال قوی چربی سطوح استیل و شیر آلات

کلام پایانی

اگر می خواهید محل کار شما پابرجا بماند و فعالیتهای شما تداوم داشته باشند ، بهتر است به فکر کاهش هزینه های خود باشید. از بین شوینده و پاک کننده های بسیار متنوعی که در دسترس شما قرار دارند انواع باکیفیت و با قیمت مناسب را انتخاب کنید. محصولات روشاپاک در این مسیر به شما کمک می کند.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید