مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پاک کننده قوی چربی مازوت و فراورده های نفتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت پاک کننده قوی چربی مازوت و فراورده های نفتیویژگی‌های پاک کننده قوی چربیقیمت پاک کننده قوی چربی مازوت و فرآورده‌های نفتی
پاک کننده قوی چربی مازوت و فراورده های نفتی

پاک کننده قوی چربی مازوت و فراورده های نفتی

قیمت پاک کننده قوی چربی مازوت و فراورده های نفتی

صنایع و مجتمع‌هایی که با مازوت و فرآورده‌های نفتی سروکار دارند معمولا به دلیل استفاده از این محصولات در معرض آلودگی و چربی‌های حاصل از نفت هستند. این محصولات سطوح و تجهیزات قرار گرفته در این محیط‌ ها را چرب ‌و آلوده می‌کنند که ممکن است در روند کار اختلال ایجاد کند. به‌همین علت پس از مدتی این محیط‌ ها باید با کمک شوینده‌ها و پاک کننده‌هایی مثل پاک کننده قوی چربی مازوت و فرآورده‌های نفتی چربی زدایی شوند. این محصول درجه یک از تولیدات مجموعه  روشاپاک  است که از بهترین و حرفه‌ای‌ترین تولیدکنندگان انواع شوینده و پاک کننده در کشور به‌شمار می‌رود.

ویژگی‌های پاک کننده قوی چربی

 Extra  یک حلال مناسب برای پاک کردن چربی‌های صنایع نفتی محسوب می‌شود و با خاصیت قلیایی که دارد به آسانی چربی‌ها را در خود حل می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد. در ترکیبات این محصول از سدیم هیدروکسید، پتاسیم هیدروکسید و آمونیاک استفاده شده است که به افزایش قدرت پاک کنندگی و اثرگذاری بیشتر آن کمک فراوانی خواهد کرد.

همچنین در تولید این پاک کننده از مواد ضد خورنده استفاده شده که از ایجاد هرگونه خوردگی یا زنگ‌زدگی در سطوح مختلف جلوگیری خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوستدار طبیعت بودن آن اشاره نمود. در صورتیکه ماده این پاک کننده وارد طبیعت شود، هیچگونه آسیبی به طبیعت و محیط زیست وارد نخواهد شد. این محصول درجه یک ضمن اینکه می‌تواند با حل شدن در آب چربی‌های سنگین نظیر گریس، موم یا دوده را پاک کند، قادر است جهت محافظت بیشتر از سطوح یا قطعات، یک لایه محافظ آبگریز را بر روی آن‌ها به‌وجود آورد.

 پاک کننده قوی چربی مازوت و فرآورده‌های نفتی یک چربی زدای بسیار عالی است که می‌توان از آن برای شستشوی قطعات آلوده به چربی و‌ مواد نفتی مثل مخازن نفت‌کش‌ها، قطارهای حمل سوخت و خودروها استفاده نمود. استفاده از این محصول باعث می‌شود که در مدت زمانی کوتاه و با مصرف کمترین میزان انرژی، به نتیجه‌ای فوق‌العاده برسید و سطوحی پاکیزه و عاری از چربی و آلودگی را مشاهده کنید.


قیمت پاک کننده قوی چربی مازوت و فرآورده‌های نفتی

قیمت یک پاک کننده قوی چربی مازوت و فرآورده‌های نفتی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل میزان PHحلال است. هرچه PHپاک کننده بالاتر باشد قدرت پاک کنندگی آن نیز بالاتر خواهد رفت و چربی‌ها و آلودگی‌ها را با سرعت بیشتری از بین خواهد برد.

 بنابراین هرچه میزان PHاین محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. با این حال مجموعه روشاپاک به‌عنوان تولید کننده این محصول تمام سعی خود را می‌کند که محصولات و تولیدات خود را با قیمتی اقتصادی و مقرون بصرفه تولید و عرضه کند که شرایط تهیه آن برای تمامی افراد فراهم باشد‌. اگر تمایل دارید این پاک کننده فوق‌العاده را تهیه کنید می‌توانید با مراجعه به سایت روشاپاک و ثبت سفارش این محصول را سفارش دهید

پاک کننده قوی چربی مازوت و فرآورده‌های نفتی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید