مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچاستفاده حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچبرطرف شدن کامل چربی هااستفاده از محصولات استاندارد
حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ

حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ

خرید حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ

تولید  محصولات  متنوع برای تولید کنندگان ،فرصتی رقابتی ایجاد کرده که آنها را به افزایش کیفیت محصولات به منظور جلب رضایت مشتری تشویق می کند. در این میان برای مصرف کنندگان نیز فرصت بسیار خوبی مهیا است که از بین محصولات مختلف محصولی با کیفیت بالا را تهیه کنند. ما در این مقاله یک حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ را به شما معرفی می کنیم.


استفاده حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ

افزایش سرعت کارها نیاز به نیروی کار بیشتری دارد. با استفاده از شوینده ها و پاک کننده های قوی سرعت کار چندین برابر میشود. به این ترتیب نیاز به نیروی کار کمتری برای انجام کارها میباشد. این موضوع سبب صرفه جویی در هزینه ها و زمان میشود و سسب میشود از پتانسیل نیروی کار در سایر بخش ها و به منظور افزایش کیفیت خدمات استفاده شود.


برطرف شدن کامل چربی ها

در صورتی که چربی ها به طور کامل از روی سطوح مختلف قطعات پاک نشوند تجمع آنها باعث ایجاد رسوب ضخیمی میکند. استفاده از  حلال  قوی چربی صنعتی سبب پاک شدن کامل چربی ها می شود. به این ترتیب از ایجاد بوی بد در محیط های کارگاهی پیشگیری می شود.

یکی از نکات منفی که در بسیاری از کارگاههای صنعتی دیده می شود بوی بد ناشی از تجمع و انباشت چربی ها است و همین موضوع هم باعث ایجاد ظاهر ناخوشایند این اماکن و هم بد بو شدن کارگاهها میشود.بنابراین وجود یک حلال قوی چربی که سبب پاک شدن کامل چربی ها شود این مشکل را برای همیشه حل خواهد کرد.


استفاده از محصولات استاندارد

استفاده از محصولات استاندارد، احترام به سلامت پرسنل
برخی محصولات پاک کننده و ضد عفونی کننده با ایجاد گازها و بخارات سمی آسیب های جدی برای مصرف کنندگان به دنبال دارند؛ این محصولات منجر به صدمه زدن به پوست،چشم و دستگاه تنفس شخص مصرف کننده میشوند . به ویژه اینکه این محصولات معمولا در مدت طولانی و روزانه چندین بار مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید محصولات از مراکز اصلی فروش با قیمت ارزان تر و  بدون واسطه هم به نفع فروشندگان و مصرف کنندگان و هم به نفع تولید کنندگان است. در این صورت محصول با قیمت مناسب تر در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و تولید و فروش محصول  افزایش می یابد. این موضوع در چرخه تولید تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

حلال قوی چربی دیسک صفحه و کلاچ


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید