مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

 قیمت پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتیمزایای استفاده از یک پاک کننده قوی چربی ‌های صنعتیخرید پاک کننده قوی چربی های سنگین
 پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتی

 پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتی

 قیمت پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتی

مواد شوینده و پاک کننده‌هایی که برای کاربردهای خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند با پاک کننده‌های صنعتی که در کارخانجات، کارگاه‌ها و سایر محیط‌ های صنعتی استفاده می‌شوند تفاوت دارند. قیمت پاک کننده قوی چربی های صنعتی نیز باتوجه به تفاوتی که در فرمولاسیون و ترکیبات با دیگر پاک کننده‌ها دارد متفاوت است. پاک کننده‌های قوی چربی‌ها به‌گونه‌ای تولید شده‌اند که می‌توانند عمیق‌ترین جرم‌ها و آلودگی‌ها را به آسانی از بین ببرند و سطوحی تمیز، براق و بهداشتی را برای شما فراهم بیاورند.

علاوه براین، مواد شوینده و پاک کننده‌هایی که برای تمیز کردن تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی بکار می‌روند، ضمن پاکسازی کامل این دستگاه‌ها، به آن‌ها آسیبی وارد نمی‌کنند و مانع از بروز خرابی‌های پی‌درپی آن‌ها می‌شوند. در ادامه مزایای استفاده از یک پاک کننده قوی چربی ‌های صنعتی را بیان خواهیم کرد.


مزایای استفاده از یک پاک کننده قوی چربی ‌های صنعتی

پاک کننده قوی چربی‌های صنعتی قادر است ذرات و لکه‌های چربی و آلودگی‌های دیگر را از روی سطوح بزداید و با غلظت و قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد آلودگی‌ها را تا حد بسیار زیادی نابود کند. فرآیند تمیز کردن دستگاه‌های صنعتی بدون این پاک کننده‌ها می‌تواند بسیار وقت‌گیر و طاقت فرسا باشد. اما این پاک کننده با کاهش کشش سطحی آب، به داخل آلودگی‌ها نفوذ می‌کند و سبب جدا شدن و پاک کردن آن‌ها از روی سطوح مختلف می‌شود. این پاک کننده خاصیت خورندگی ندارد و بدون ایجاد هرگونه آسیب و یا خراشی، تجهیزات صنعتی را پاک و تمیز می‌کند و به افزایش بهداشت نیز کمک فراوانی می‌کند.

پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتی

 از دیگر مزایای این محصول، می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. پاک کننده قوی چربی‌ های صنعتی علیرغم استفاده از ترکیبات قوی و مواد شیمیایی، دوستدار طبیعت است و بخارات سمی تولید نمی‌کند و برای طبیعت نیز ضرری ندارد. مناسب بودن قیمت پاک کننده قوی چربی های صنعتی از دیگر مزیت‌های این محصول بشمار می‌رود. این پاک کننده برخلاف دیگر پاک کننده‌های صنعتی موجود در بازار، قیمت بسیار مطلوب و مناسبی دارد و شرایط خرید آن برای همه افراد فراهم است. همچنین این پاک کننده‌های قوی چربی بطور کلی قابل اشتعال نیستند و با اثر ضدمیکروبی که دارند بعنوان ضد عفونی کننده نیز بکار برده می‌شوند.


خرید پاک کننده قوی چربی های سنگین

شرکت   روشاپاک   یکی از بهترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات بهداشتی و پاک کننده‌های صنعتی است که تولیدات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به خارج از کشور نیز صادر و ارائه می‌کند. این مجموعه موفق شده با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت‌هایی مناسب و مقرون بصرفه نظر مخاطبان و کارخانجات صنعتی را به خود جلب نماید. در صورتیکه قصد دارید این محصول را تهیه کنید، می‌توانید به وبسایت شرکت  روشاپاک  مراجعه کنید و ضمن اطلاع از قیمت پاک کننده قوی چربی های سنگین صنعتی سفارش خود را در سایت نیز ثبت نمایید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما


بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید