مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پاک کننده قوی چربی سطوح آلومینیوم

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش پاک کننده قوی چربی سطوح آلومینیومویژگی‌های پاک کننده قوی چربیمزایای پاک کننده قوی چربیخرید پاک کننده قوی چربی
پاک کننده قوی چربی سطوح آلومینیوم

پاک کننده قوی چربی سطوح آلومینیوم

فروش پاک کننده قوی چربی سطوح آلومینیوم

فروش پاک کننده قوی چربی  توسط مجموعه روشا پاک صورت می‌گیرد. این مجموعه با تولید و فروش انواع مواد شوینده و پاک کننده‌های قوی، به افزایش سرعت و کیفیت نظافت کمک شایانی می‌کند و هزینه و زمان نظافت را کاهش می‌دهد. پاک کننده قوی چربی  خنثی، یک پاک کننده عالی برای سطوح چرب  است که فاقد بو و رنگ است.

این شوینده خنثی ، زمان مورد نیاز برای پاک کردن آلودگی و چربی را کاهش می‌دهد و به تمیزکاری سرعت می‌بخشد. از طرفی ظروف و تجهیزات آلومینیوم بدلیل شفافیت و درخشندگی که دارند هم در آشپزخانه و هم در ساخت تجهیزات کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، پس از استفاده‌های مکرر، این ظروف چربی و آلودگی را به خود جذب می‌کنند و ضمن به خطر انداختن بهداشت، ظاهر مطلوبی را برای ظروف فراهم نمی‌کنند. در این مطلب پاک کننده چربی سطوح آلومینیومی را به شما معرفی خواهیم کرد که قادر است چربی و آلودگی‌های ظروف آلومینیومی را براحتی از بین ببرد.


ویژگی‌های پاک کننده قوی چربی

زدودن لکه‌‌ها و چربی‌های تجمع یافته بر روی سطوح آلومینیومی براحتی امکان پذیر نیست. به همین دلیل، یک پاک کننده قوی چربی باید بتواند با فرمولاسیون ویژه خود، تمامی آلودگی‌ها، چربی‌ها و لکه‌های قدیمی بجا مانده بر روی سطوح آلومینیومی را براحتی پاک کند. علاوه براین، پاک کننده‌هایی که برای تمیز کردن سطوح آلومینیومی بکار می‌رود، باید میزان قلیاییت مناسبی داشته باشد که در هنگام استفاده به سطوح آلومینیومی آسیبی نرساند و آن‌ها را دچار خوردگی یا زنگ‌زدگی نکند.

 یک شرکت فروش پاک کننده قوی چربی باید محصول خود را فاقد رنگ و بو تولید کند که استفاده از آن برای تمامی افراد بخصوص افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند امکان پذیر باشد. علاوه براین، یک پاک کننده قوی باید فاقد بخارات سمی باشد که به دستگاه‌ تنفسی انسان ضرر نرساند و همچین از تاریخ انقضا طولانی هم برخوردار باشد.


مزایای پاک کننده قوی چربی

پاک کننده قوی چربی از تولیدات مجموعه بهداشتی  روشاپاک  است که در تمیز کردن آلودگی و چربی‌های قرار گرفته بر روی سطوح آلومینیومی نقش بسیار اثرگذاری دارد. پاک کننده چربی یک شوینده خنثی است که بو و رنگ هم ندارد. این پاک کننده از بهترین محصولات موجود در بازار است که بدون ایجاد کوچکترین آسیبی سطوح آلومینیوم شما را تمیز و براق می‌کند. این محصول گاز و بخار سمی ندارد و نیازی نیست در هنگام استفاده از آن نگران سلامت دستگاه تنفسی خود باشید.


خرید پاک کننده قوی چربی

 از دیگر مزایای پاک کننده سطوح آلومینیوم این است که برخلاف دیگر محصولات بهداشتی به پوست دست نیز آسیبی وارد نمی‌کند. این پاک کننده علیرغم غلظت و کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، از قیمت بسیار مناسب و البته اقتصادی هم برخوردار است. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره نمودیم، فروش پاک کننده قوی چربی، از طریق وبسایت  روشاپاک  امکان پذیر است و شما عزیزان در صورت تمایل برای تهیه این محصول می‌توانید سفارش خود را از طریق وبسایت ثبت نمایید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما


بازار اصلی شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید