مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پاک کننده قوی چربی لوله های ساختمان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش پاک کننده قوی چربی لوله های ساختمانپاک کننده قوی چربی لوله هاتهیه پاک کننده قوی چربی لوله هافروشنده پاک کننده قوی چربی لوله های داخلی ساختمان
پاک کننده قوی چربی لوله های ساختمان

پاک کننده قوی چربی لوله های ساختمان

فروش پاک کننده قوی چربی لوله های ساختمان

لوله های فاضلاب داخلی ساختمان به دلایل متفاوتی مانند شستن ظروف و موارد دیگر پر از انواع چربی‌های به‌ جامانده حاصل از شستشوی ظروف و البسه و… هستند. برای جلوگیری از انسداد لوله‌های داخلی ساختمان و تمیز کردن آن‌ها به یک تمیزکننده قوی نیاز داریم. روشاپاک به‌عنوان فروشنده پاک کننده قوی چربی لوله ها به شما برای خرید یک پاک کننده مناسب کمک می‌کند.


پاک کننده قوی چربی لوله ها

پاک کننده قوی چربی لوله‌های روشاپاک، لوله‌های فاضلاب ساختمان شما را از وجود هرگونه چربی و کثیفی که باعث انسداد لوله‌ها می‌شوند پاک می‌کند. فرمولاسیون این محصول به ‌گونه‌ای است که به دیواره لوله‌ها آسیب نمی‌رساند و در صورت استفاده طولانی‌ مدت باعث سوراخ شدن یا شکستگی لوله‌ها نمی‌شود.

 وجود مواد پاک کننده و ضدعفونی‌کننده در ترکیب با یکدیگر در این پاک کننده به شما این اطمینان را می‌دهد که علاوه‌بر پاک شدن لوله‌ها از چربی‌ها، آن‌ها به‌طور کامل ضدعفونی شده و بوی نامطبوع فاضلاب در ساختمان پخش نمی‌شود که این نکته در خرید پاک کننده قوی چربی لوله ها بسیار مهم است.

پاک کننده قوی چربی لوله های داخلی ساختمان

تهیه پاک کننده قوی چربی لوله ها

پاک کننده قوی چربی لوله‌های روشاپاک به‌صورت کنستانتره تولید می‌شود و باتوجه به قدرت پاک‌کنندگی و ضدعفونی‌کنندگی بالای آن، کاملاً ازنظر اقتصادی برای خرید به‌صرفه است. pH پاک کننده لوله‌های داخلی ساختمان باید در محدوده خنثی باشد تا هم به دیواره لوله‌ها آسیب نرساند و هم فاضلاب خروجی را اسیدی و یا قلیایی نکند. نکته مهم دیگر این است چون پاک کننده‌های لوله‌های داخلی به‌طور مستقیم وارد سیستم فاضلاب شهری و محیط‌ زیست می‌شوند، باید حتماً فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر برای محیط‌ زیست باشند که پاک کننده روشاپاک این ویژگی را دارد.


 

فروشنده پاک کننده قوی چربی لوله های داخلی ساختمان

شرکت روشاپاک هم به‌عنوان تولیدکننده و هم به‌عنوان فروشنده پاک کننده قوی مناسب با لوله های داخلی ساختمان فعالیت می‌کند. پاک کننده قوی چربی لوله ها در حجم‌های مختلف به دو صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می‌رسد. برای خرید غیرحضوری و مستقیم از فروشنده بدون هیچ واسطه‌ای می‌توانید به سایت  روشاپاک مراجعه کنید. بعد از ورود به سایت، در قسمت ثبت سفارش‌ها، شما این امکان را دارید تا قبل از خرید محصول، مشاوره فروش دریافت کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. محصول خریداری ‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن در جلوی درب خانه به شما تحویل داده می‌شود.


کلام پایانی

یک پاک کننده قوی چربی لوله‌های به کار رفته در ساختمان باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد تا برای خرید مناسب باشد. شرکت  روشاپاک  به‌عنوان فروشنده پاک کننده قوی چربی لوله ها، بهترین نمونه موجود در ایران، این پاک کننده‌ها را به فروش می‌رساند. تجربیات خود در مصرف این محصول برای تمیزی لوله‌های ساختمان را با ما به اشتراک بگذارید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی مشتریان ما



بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید