مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعاتنحوه عملکرد پاک کننده‌های قوی چربیخرید پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی
پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات

پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات

 

فروش پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات

ایران یکی از کشورهای پیشتاز در تولید و عرضه شوینده‌ها و پاک کننده‌های قوی صنعتی محسوب می‌شود و شما می‌توانید برای خرید پاک کننده‌های قوی به‌راحتی به محصولات ایرانی اعتماد کنید. شرکت  روشاپاک  به‌عنوان تولید کننده و نمایندگی فروش پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات فعالیت می‌کند و علاوه‌بر این محصول، ده‌ها محصول درجه یک دیگر را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

این محصول به‌صورت تخصصی برای پاک کردن و از بین بردن چربی قطعات صنعتی طراحی و تولید شده است و با قدرت پاک کنندگی و چربی‌زدایی بالایی که دارد به درون چربی‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را به آسانی نابود می‌کند. کارخانجات و صنایع مختلف با استفاده از این محصول روند نظافت قطعات خود را سرعت می‌بخشند و به کمتر مصرف شدن انرژی انسانی نیز کمک بسیاری می‌کنند.


نحوه عملکرد پاک کننده‌های قوی چربی

پاک کننده‌های قوی چربی از عملکرد بسیار سریعی برخوردار هستند و می‌توانند سرسخت‌ترین لکه‌های چربی و آلودگی را در مدت زمان کوتاهی، بطور کامل پاک کنند و هیچگونه اثری از آلودگی برجای نگذارند. بطور عمده، پاک کننده‌های چربی پس از حل شدن در آب، نقش پلی بین ذرات چربی و مولکول‌های آب را ایفا می‌کنند. با حل شدن ذرات چربی در محلول پاک کننده، این چربی‌ها و آلودگی‌ها از روی سطوح پاک می‌شوند و از بین می‌روند.

در تولید این پاک کننده‌ها از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده شده تا توانایی بالایی در پاک کنندگی از خود نشان دهند و با سایر محصولات موجود در بازار متفاوت باشند. پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات هم از محصولات درجه یک بازار است که توجه بسیاری از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را به خود جلب کرده است. استفاده از این پاک کننده، قطعات شما را تا مدت زیادی تمیز و پاکیزه نگه خواهد داشت.


خرید پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی

این پاک کننده عالی و منحصربه‌فرد خاصیت قلیایی دارد و در هنگام شستشو قطعات، آن‌ها را دچار خوردگی و یا زنگ‌زدگی نخواهد کرد و از آن‌ها بطور کامل محافظت می‌کند. از مزایای دیگر این محصول می‌توان به نداشتن بخار‌ها و گازهای سمی اشاره نمود.

 پاک کننده چربی قطعات در هنگام برطرف کردن آلودگی‌ها و ذرات چربی هیچگونه گاز یا بخار سمی که به دستگاه تنفس انسان آسیب برساند تولید نخواهد کرد و درصورت تماس مستقیم با پوست دست نیز برای شخص آسیب‌زا نخواهد بود. همچنین تمامی محصولات شرکت  روشاپاک  از تاریخ انقضای طولانی مدتی برخوردار هستند و تا مدت‌ زیادی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود.

مجموعه روشا پاک نیز موفق شده با ارائه محصولات باکیفیت، رضایت مصرف‌کنندگان، کارخانجات و کسب وکارهای مختلف را به خود جلب نماید. در صورتیکه به تهیه این محصول درجه یک تمایل دارید می‌توانید به سایت روشا پاک مراجعه کنید و پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات را با قیمتی اقتصادی و استثنایی سفارش دهید.

پاک کننده قوی چربی ابزارآلات صنعتی و قطعات


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید