مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مناسبترین حلال چربی پَره های توربین و موتور جت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید مناسبترین حلال چربی پَره های توربین و موتور جتخصوصیات حلال چربیتولید حلال چربی پره های توربین و موتور جت
حلال چربی پَره های توربین و موتور جت

حلال چربی پَره های توربین و موتور جت

خرید مناسبترین حلال چربی پَره های توربین و موتور جت

تولید حلال چربی پره‌های توربین و موتور جت یکی از فعالیت‌های شرکت  روشاپاک  است. علاوه براین، ده‌ها حلال و پاک‌کننده دیگر توسط این شرکت تولید و به بازار روانه می‌شود. یکی از مشکلاتی که صنایعی که از توربین و موتور استفاده می‌کنند با آن مواجه هستند، بوجود آمدن لکه‌های چربی و آلودگی بر روی پره‌های توربین و موتور است.

پس از مدتی این چربی‌ها و آلودگی‌ها بر روی توربین و موتور جمع می‌شوند و روند کار را مختل می‌کنند. همچنین چهره‌ی ناخوشایندی را برای محیط و دستگاه ایجاد می‌کنند. از آنجاییکه چربی خاصیت اشتعال‌پذیری دارد، با تجمع چربی‌ها احتمال وقوع آتش سوزی نیز افزایش خواهد یافت. تنها راه رهایی از این مشکل و از بین بردن خطر آتش‌سوزی استفاده از یک حلال چربی و از بین‌ برنده قوی آلودگی است. حلال چربی پره‌های توربین و موتور جت از تولیدات  روشاپاک  است که می‌تواند در کسری از ثانیه به درون سخت‌ترین لکه‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را نابود کند. در ادامه پس از اینکه به خصوصیات این حلال پرداختیم، به نحوه تولید حلال چربی صنعتی هم اشاره می‌کنیم.


خصوصیات حلال چربی

حلال چربی پره‌های توربین و موتور جت از غلظت بالایی برخوردار است. میزان غلظت یک حلال در قدرت پاک‌کنندگی آن بسیار مهم و اثرگذار است. این حلال مولکول‌های چربی را در خود حل می‌کند و مواد تشکیل‌دهنده آن را بطور یکنواخت بر روی حلال پخش می‌کند.

این محصول فاقد بو و رنگ است و شرایط دشواری را برای افرادی که به انواع حلال و شوینده حساسیت دارند به‌وجود نخواهد آورد. همچنین هیچگونه بخار سمی تولید نمی‌کند که به ریه و پوست انسان آسیب وارد کند و یا موجب تنگی نفس شود.

حلال چربی علیرغم مواد شوینده دیگر مانند جوهر نمک و دیگر شوینده‌های اسیدی، در هنگام شستشو موجب تخریب سطوح نمی‌شود و آن‌ها را از زنگ‌زدگی و خوردگی حفظ می‌نماید. در صورتیکه، شوینده ها و حلال‌های دیگر پس از مدتی سوراخ‌ها و خوردگی‌های کوچکی را در سطح ایجاد خواهند کرد.

هنگامیکه این حلال را به سیستم نظافتی خود اضافه می‌کنید متوجه افزایش سرعت نظافت و کاهش نیروی مورد نیاز می‌شوید. چرا که این محصول قدرتمند با ترکیبات منحصربه‌فرد خود در کمترین زمان ممکن چربی‌ها و آلودگی‌ها را نابود خواهد کرد.


تولید حلال چربی پره های توربین و موتور جت

تولید حلال چربی با مواد اولیه مرغوب و فرمول‌های عالی در کارخانه روشاپاک انجام می‌شود. مواد اولیه مورد نیاز تولید این حلال در آزمایشگاه‌های پیشرفته و زیرنظر کارشناسان و متخصصان مجرب این مجموعه با یکدیگر ترکیب می‌شوند و محصولی قدرتمند را برای نابودی چربی‌ها تولید می‌کنند. اگر تمایل دارید این حلال شگفت‌انگیز را تهیه کنید می‌توانید فرم‌های قرار گرفته بر روی سایت را پر کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

حلال چربی پَره های توربین و موتور جت


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید