مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید مرغوبترین حلال چربی نیروگاه های برق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید مرغوبترین حلال چربی نیروگاه های برقفرآیند پاک‌کنندگی شوینده‌های صنعتیحلال چربی نیروگاه های برق
حلال چربی نیروگاه های برق

حلال چربی نیروگاه های برق

تولید مرغوبترین حلال چربی نیروگاه های برق

در این مقاله قصد داریم حلال چربی نیروگاه های برق را مورد بررسی قرار دهیم. امروزه با پیشرفت علم و افزایش سطح بهداشت عمومی استفاده از مواد شوینده افزایش فراوانی پیدا کرده‌اند. جالب است بدانید محصولات شوینده تنها برای پاک کنندگی سطوح منزل نیستند بلکه نوع دیگری از شوینده‌های صنعتی با توانایی پاک‌کنندگی قوی‌تر برای استفاده در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها استفاده می‌شوند.

شرکت  روشاپاک  به عنوان تولید کننده کارخانه‌های پتروشیمی توانسته بازار شوینده‌های صنعتی را به دست بگیرد. بسیاری از کارخانه‌های بزرگ مانند نیروگاه‌های برق برای از بین بردن روغن‌های حرارت دیده و گریس از شوینده‌های عرضه شده توسط روشا پاک استفاده می‌کنند. این شرکت به دلیل اینکه تنها واسطه میان تولید‌کننده و مصرف کننده است سبب شده تا به‌صرفه‌ترین قیمت بازار را داشته باشد. پس اگر قیمت اصلی حلال چربی را می‌خواهید حتما باید به سایت  روشاپاک  سری بزنید.

مسئله شویندگی در ابعاد صنعتی تفاوت‌های مهمی با شستشو‌های خانگی دارد. استفاده از شوینده‌های صنعتی در کارخانه‌ها به منظور مراقبت و نگهداری از ماشین آلات و دستگاه‌هایی است که هر روز با روغن و گریس فراوانی درگیر هستند و اگر به موقع از این آلودگی‌ها پاک نشوند باعث آسیب رسیدن به دستگاه و متوقف شدن چرخه فعالیت کارخانه می‌شوند. به همین خاطر استفاده از شوینده قوی و با کیفیت یک امر حیاتی برای مکان‌هایی همچون نیروگاه‌های تولید برق است.


فرآیند پاک‌کنندگی شوینده‌های صنعتی

عمده شوینده‌های مورد استفاده در صنعت خاصیتی قلیایی دارند که در هنگام ترکیب شدن با چربی حالت صابونی مانند پیدا می‌کنند و با حل کردن چربی داخل این مواد باعث از بین رفتن آلودگی از سطوح می‌شوند. Ph بسیاری از این شوینده‌ها چیزی بین 9 تا 13 است که هر چقدر این مقدار بازی بودن شوینده بیشتر باشد سطوح آسان‌تر و با نیروی کار کمتر پاک می‌شوند.

شوینده‌های قوی از پایه‌های هیدروکسید سدیم و هیدروکسید پتاسیم تشکیل شده‌اند. البته به این نکته دقت داشته باشید که پاک کننده‌های بازی به خاطر خاصیت قلیایی خود در هنگام استفاده کف نمی‌کنند و هر چقدر میزان Ph آن‌ها بالاتر باشد کف سازی آن‌ها نیز به مراتب کمتر خواهد بود.


حلال چربی نیروگاه های برق

اما نکته مهمی که تامین کننده‌های کارخانه‌های بزرگ همیشه در نظر دارند مسئله قیمت این‌گونه شوینده‌ها است. به دلیل مصرف مداوم این شوینده‌ها برای نگهداری و حفظ دستگاه‌های عظیمی که هر روز در تماس با چربی‌های غلیظ و حرارت دیده هستند و همچنین مقدار فراوانی که باید برای پاکسازی این ماشین‌آلات غول پیکر استفاده می‌شود، میزان هزینه‌ای که خرید این شوینده‌ها برای نیروگاه‌های برق به جای می‌گذارد یک مسئله حیاتی است.

به همین خاطر اگر شما به عنوان یک تامین کننده و به دنبال یافتن مقرون به‌صرفه‌ترین شوینده صعنتی در سراسر ایران هستید باید با تیم حرفه‌ای روشا پاک تماس بگیرید. چرا که قیمت اصلی حلال چربی تنها توسط روشا پاک به شما داده خواهد شد.

حلال چربی نیروگاه های برق


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان شما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید