مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده حلال قوی چربی تاسیسات صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید حلال قوی چربی تاسیسات صنعتیانواع حلال قوی چربی صنعتیبهترین حلال قوی چربی ویژه تاسیساتعرضه حلال قوی چربی صنعتی
حلال قوی چربی تاسیسات صنعتی


تولید حلال قوی چربی تاسیسات صنعتی

بخش‌های تاسیساتی در مجموعه‌های صنعتی، کارگاهی و ساختمانی به عنوان یکی از مکان‌هایی به شمار می‌روند که تجهیزات متعددی در آنها فعالیت میکنند . دستگاه‌های تاسیساتی و خطوط پایپینگ از جمله سیستم‌هایی به شمار می‌روند که تقریبا به طور دائمی و همیشگی در مدار فعالیت قرار دارند. به عنوان مثال یک موتورخانه را در نظر بگیرید که مجموعه‌ای از ادوات از قبیل دیگ بخار، پمپ، برج خنک کن، مشعل، چیلر، منبع انبساط، انواع و اقسام شیرآلات، مبدل و دیزل ژنراتور در آن به وسیله خطوط لوله و کانالها با یکدیگر در ارتباط هستند ؛ این دستگاه­ها در معرض انواع آلودگیها از قبیل انواع چربیها قرار دارند و در گذر زمان چربی‌هایی با ترکیبات گوناگونی روی سطح آن‌ها می‌نشیند. خرید حلال قوی چربی تاسیسات صنعتی به عنوان بهترین گزینه برای تمیز کردن تجهیزات تاسیساتی به شمار می‌رود.


انواع حلال قوی چربی صنعتی

در تولید حلالهای چربی از مواد مختلفی استفاده می‌شود. اما در حالت کلی می‌توان حلالهای چربی ویژه تاسیسات را در سه دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

1- حلال چربی قلیایی

2- حلال چربی خنثی

3- حلال چربی اسیدی

هر سه دسته بالا دارای مزایا و کاربردهای متعددی برای برطرف کردن چربی‌های صنعتی در بخش تاسیسات و دستگاههای مکانیکی مجموعه‌های مختلف هستند.


بهترین حلال قوی چربی ویژه تاسیسات

گریس کاری یکی از اقدامات مهمی است که برای فعالیت سیستم‌های دوار باید حتما بصورت دوره ای تکرار گردد. به این ترتیب روان‌کاری این تجهیزات صورت گرفته و فرآیند کاری آن‌ها تسهیل می‌گردد. گریس کاری در طولانی مدت باعث تشکیل مقدار زیادی رسوبات چربی در این دستگاهها میگردد که می‌تواند عملکرد آن‌ها را مختل کند و در راندمان کار تاثیر منفی بگذارد.

در کنار این مسئله، خطوط لوله‌کشی در تاسیسات صنعتی و مکانیکی  وابسته به نوع سیالی است که در آن‌ها جریان پیدا می‌کند. این مسئله موجب می‌شود که در دراز مدت نه‌تنها دبی سیال عبوری از خطوط لوله کاهش پیدا کند، بلکه سطح اصطکاک داخل لوله نیز افزایش می‌یابد و به این ترتیب افت فشار شدیدی را شاهد خواهید بود.  حلال  قوی چربی ویژه تاسیسات می‌تواند مانع بروز مشکلاتی شود که در بالا مورد اشاره قرار دادیم و هم باعث افزایش عمر دستگاهها و تجهیزات شده و هم نتیجه مطلوبتری را ایجاد خواهد کرد.


عرضه حلال قوی چربی صنعتی

فرمولاسیون حلال چربی ویژه صنایع به عنوان اصلی‌ترین عامل  تعیین کننده قیمت حلال قوی چربی ویژه تاسیسات به شمار می‌رود. نکته مهم دیگر در خصوص خرید یک حلال چربی قوی و مناسب آن است که باید توجه داشته که حلال خریداری شده با جنس متریال و سطحی که قرار است چربی زدایی گردد، سازگاری داشته و باعث خوردگی آنها نشود. برخی از حلال‌های چربی نسبت به لوله‌های پلیمری و سطوح آلومینیومی حساس هستند و در صورت استفاده آسیب جدی به لوله‌ها وارد می‌کنند.

برای اطلاع از قیمت انواع حلال‌های چربی صنعتی و همچنین خرید آنها به صورت خرده یا عمده می‌توانید از سایت فروشگاهی  روشاپاک  اقدام کنید و در صورت نیاز به مشورت ، با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.



شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید