مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالار ها

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالار هاخصوصیات پاک کننده قوی چربی Extra چیست؟یکی از بهترین فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالارها
پاک کننده قوی چربی برای تالار ها

پاک کننده قوی چربی برای تالار ها

فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالار ها

شرکت روشا پاک به‌عنوان یکی از بهترین فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالارها فعالیت می‌کند. اما تولیدات این کارخانه فقط به پاک کننده قوی چربی محدود نمی‌شود. این شرکت سال‌هاست در زمینه تولید انواع شوینده‌ها و پاک کننده‌های صنعتی و خانگی فعال است و با ارائه مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد شوینده و پاک‌کننده، تمامی هزینه‌ها و نیروهای مورد نیاز برای نظافت را به‌شدت کاهش می‌دهد.

 پاک کننده قوی Extra یک پاک کننده چربی بسیار قدرتمند است که برای پاک کردن و از بین بردن چربی سطوح سرامیکی، کاشی و استیل بکار برده می‌شود و از گزینه‌های مناسب برای نابود کردن چربی تالارها به‌شمار می‌رود. این پاک‌کننده بو و رنگ هم ندارد و با فرمول پرقدرتی که دارد روند تمیزکاری را سریع‌تر می‌کند. در ادامه به خصوصیات این پاک کننده قوی چربی می‌پردازیم و پس از آن، روشا پاک را به‌عنوان یکی از فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای اماکن عمومی معرفی خواهیم نمود.


خصوصیات پاک کننده قوی چربی Extra چیست؟

پاک‌کننده قوی چربی  Extra  از مرغوب‌ترین و عالی‌ترین پاک کننده‌ها و شوینده‌های بازار است. این محصول از فرمول بسیار پیچیده‌ای برخوردار است و می‌تواند چربی‌ها و الودگی‌های تجمع یافته بر روی سطوح استیل، کربن، فولاد، سرامیک و کاشی را هم در مدت زمان بسیار کوتاهی نابود کند و سطحی شفاف و درخشان و به دور از آلودگی را به شما ارائه دهد.

پاک کننده قوی چربی برای تالار ها

استفاده از پاک کننده‌های دیگر می‌تواند هم به سطوح آسیب وارد کند و هم مدت‌زمان و نیروی انسانی مورد نیاز را افزایش دهد و نتواند به‌خوبی نسبت به پاکسازی سطح مورد نظر اقدام کند. ترکیبات ویژه‌ای که در این پاک کننده بکار رفته‌اند درکنار پاکیزگی که برای سطح به‌وجود می‌آورند می‌توانند از ایجاد هرگونه خوردگی و آسیب از طرف عوامل محیطی جلوگیری کنند. این محصول فاقد بخارات سمی است و در صورت تنفس آن مشکلی برای دستگاه تنفسی انسان رخ نخواهد داد. پاک‌کننده چربی  Extra  هیچ رنگ و بویی هم ندارد و کسانیکه که به مواد شیمیایی و بو حساسیت دارند می‌توانند بدون نگرانی از آن استفاده کنند. علاوه‌بر ویژگی‌هایی که تاکنون بیان کردیم، باید گفت که این محصول همانند دیگر محصولات این مجموعه از قیمتی بسیار عالی و منحصربه‌فرد برخوردار است.


یکی از بهترین فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالارها

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره نمودیم، شرکت روشا پاک یکی از بهترین فروشندگان پاک کننده قوی چربی برای تالارها است که تولیدات فوق‌العاده خود را علاوه‌بر بازارهای داخلی، به بازارهای خارج از کشور نیز صادر می‌کند. این شرکت می‌تواند تولیدات خود را بدون هیچ واسطه‌ای و به‌صورت مستقیم و باقیمتی بسیار مناسب و اقتصادی به مشتریان خود تقدیم نماید. در صورتیکه قصد دارید این محصول را بخرید، سفارش خود را از طریق فرم موجود در وبسایت روشا پاک ثبت نمایید.



شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید