مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش پاک کننده قوی چربی برای رستورانها

آنچه در این مقاله می خوانید...

پخش پاک کننده قوی چربی برای رستورانهاانواع خصوصیات پاک کننده قوی چربیبهترین پاک کننده قوی چربیپاک کننده قوی چربی رستوران
پاک کننده قوی چربی برای رستورانها

پاک کننده قوی چربی برای رستورانها

پخش پاک کننده قوی چربی برای رستورانها

تولید و پخش پاک کننده قوی چربی برای رستوران‌ها برعهده مجموعه  روشاپاک  است که بدون هیچ واسطه‌ای و کاملا مستقیم و با قیمتی استثنائی به بازار روانه شده و به‌فروش می‌رسد. باتوجه به اینکه نیاز مردم به انواع پاک کننده‌ها و شوینده‌ها افزایش پیدا کرده، این شرکت به‌صورت تخصصی وارد حوزه تولید و پخش انواع پاک کننده و شوینده شده است. تولیدات این مجموعه تحت نظارت‌های بسیار دقیق کارشناسان مجرب و باتجربه ساخته می‌شوند که از مصارف خانگی تا مصارف صنعتی را شامل می‌شوند. محصولات این کارخانه به‌علت برخورداری از کیفیت بالا و قیمت عالی، طرفدارن خاص خود را دارد و نظرات زیادی را به سوی خود جلب کرده است. در ادامه ضمن اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های پاک کننده چربی، به پخش پاک کننده قوی چربی ویژه رستوران‌ها می‌پردازیم.


انواع خصوصیات پاک کننده قوی چربی

تولید و پخش پاک کننده قوی چربی در کشور توسط تولیدکنندگان مجرب و متخصص و با بهترین کیفیت انجام می‌شود. یک پاک کننده چربی باید به اندازه‌ای قوی باشد که حتی با یکبار استفاده هم بتواند بخش زیادی از چربی و لکه را بزداید و نابود کند. در ترکیبات این پاک کننده‌ها از مواد نرم کننده بهره گرفته‌اند که موجب می‌شود در هنگام استفاده بر روی سطوح مختلف، به آن‌ها آسیبی وارد نکند و آن‌ها را کاملا تمیز و براق کند.


بهترین پاک کننده قوی چربی

فرمولاسیون پیشرفته و غلظت قابل توجه این پاک کننده در قدرت پاک کنندگی آن تاثیر چشمگیری دارد و آن را نسبت به پاک‌ کننده‌های دیگر بسیار افزایش داده است. پاک کننده‌های چربی انواع مختلفی دارند. این پاک کننده که برای مصارف رستوران‌ها تولید شده است، به حذف چربی‌های حاصل از غذا، لکه‌ها و حتی کدری‌های ظروف آشپزخانه رستوران نیز کمک خواهد کرد.

پاک کننده قوی چربی برای رستوران‌ها هیچگونه بخار سمی ندارد و در صورتیکه توسط کسی تنفس بشود هیچگونه آسیب و ضرری را برای شخص به همراه نخواهد داشت. از دیگر خصوصیات این محصول می‌توان به دوستدار طبیعت بودن و حفظ سلامت پوست نیز اشاره کرد. این محصول در بین صاحبان رستوران‌ها بسیار محبوب است و به‌علت مزایای فراوانی که دارد میزان فروش بالایی را چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی به خود اختصاص داده است.


پاک کننده قوی چربی رستوران

پاک کننده چربی توان بالایی در حذف چربی‌ها دارد و هرگونه لکه روغنی را با مقدار کمی از پاک کننده از بین می‌برد. همانطور که بیان کردیم، پخش پاک کننده قوی چربی ویژه رستوران‌ها در کشور، توسط شرکت  روشاپاک  صورت می‌گیرد. شما عزیزان در هر نقطه از ایران که باشید می‌توانید این محصول را به‌صورت عمده و کلی از طریق فرم ثبت سفارش قرار گرفته بر روی سایت سفارش دهید و این پاک کننده قوی چربی را باکیفیت و قیمت تضمینی تحویل بگیرید.

پاک کننده قوی چربی برای رستورانها


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید