مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت قویترین حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت قویترین حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاهدلیل استفاده از حلال های چربیقیمت حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه
حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه

حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه

قیمت قویترین حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه

می‌توان گفت که تمام کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و به‌طورکلی بخش بزرگی از صنعت کشور برای تامین سوخت اولیه موردنیاز تجهیزات خود یا روانکاری قطعات به مازوت، نفت سیاه و گازوییل نیاز دارند. برای پاک کردن لکه‌های چربی به‌جامانده از این مواد به حلال‌های چربی قوی نیاز است. برای اطلاع از قیمت حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه در بازار ایران با ما همراه باشید.


دلیل استفاده از حلال های چربی

مازوت یا نفت کثیف کیفیت پایین و ویسکوزیته بالایی دارد و در نیروگاه‌ها و کارخانه‌ها برای گرم کردن تبخیرکننده‌ها به‌منظور تولید بخار استفاده می‌شود. همچنین مازوت در صنعت به‌عنوان حلال یا در موتورها، گرم‌کن‌ها، کوره‌ها و چراغ‌ها به‌کاربرده می‌شود. نفت سیاه نیز مانند مازوت جزو سوخت‌های صنعتی سنگین بوده و در نیروگاه‌ها، کوره‌های آجرپزی، کشتی‌ها، کارخانه‌های بزرگ و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند. گازوییل نیز به همراه روغن و گریس برای روانکاری قطعات مکانیکی متحرک یا شستشوی بهتر آن‌ها توسط کارخانه‌ها و کارگاه‌ها استفاده می‌شود.

هر سه این مواد آلودگی‌ها و کثیفی‌های زیادی بر روی تجهیزات، دستگاه‌ها و محیط اطراف باقی می‌گذارند؛ بنابراین لازم است تا برای جلوگیری از منتقل شدن این آلودگی‌ها به تجهیزات دیگر و آسیب دیدن دستگاه‌ها، هرچند وقت یک‌بار از پاک کننده‌ها و حلال‌های چربی این مواد برای تمیز کردن استفاده کنیم. بهترین راه برای پاک کردن این لکه‌های سخت استفاده از یک حلال صنعتی قوی است.

حلال‌های صنعتی در چربی‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را تجزیه می‌کنند. این حلال‌ها باید فاقد مواد شیمیایی مضر باشند تا به دستگاه‌ها و افراد آسیب نرسد و همچنین مقرون‌به‌صرفه نیز باشند. زیرا به حجم زیادی از آن‌ها برای تمیز کردن تجهیزات نیاز است.


قیمت حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه

قیمت حلال‌های چربی موجود در بازار بر اساس موارد زیادی می‌تواند متغیر باشد. حلال‌های چربی موجود در بازار توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی مختلفی در حجم‌های متفاوت و باکیفیت و قدرت پاک‌کنندگی و حلالیت‌های مختلفی در بازار وجود دارند. شرکت  روشاپاک  به‌عنوان تولیدکننده  این حلال‌ها در بازار ایران شناخته می‌شود.

 شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت حلال چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه و حجم‌های موجود این حلال‌ها و سایر محصولات پاک کننده خانگی و صنعتی با واحد پشتیبان واحد فروش روشاپاک ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید محصول موردنظر خود را به‌طور مستقیم از روشاپاک  با مناسب‌ترین قیمت خریداری و آن را در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.


کلام آخر

قیمت حلال‌های چربی گازوییل و مازوت و نفت سیاه در بازار ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی است. شما می‌توانید یک حلال چربی قوی با غلظت بالا مناسب برای این مواد را بدون هیچ واسطه‌ای از روشاپاک خریداری کنید. تجربه خرید و استفاده از محصولات را با ما به اشتراک بگذارید.


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان

محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید