مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین حلال چربی عرشه و بدنه کشتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت بهترین حلال چربی عرشه و بدنه کشتیویژگی‌های حلال چربیقیمت حلال چربی
حلال چربی عرشه و بدنه کشتی

حلال چربی عرشه و بدنه کشتی

قیمت بهترین حلال چربی عرشه و بدنه کشتی

عوامل زیادی در قیمت حلال های چربی نقش دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. پیش از آن، بهتر است بدانیم که عرشه و بدنه کشتی‌ها به‌خصوص کشتی‌های حامل فرآورده‌های نفتی و نفت‌کش‌ها بسیار در معرض آلودگی و چربی‌های حاصل از نفت و فرآورده‌های آن هستند. به همین دلیل ممکن است پس از مدتی عرشه و بدنه کشتی چرب و لغزنده شود و شرایط دشوار و ناخوشایندی را فراهم کند. در این هنگام استفاده از یک حلال چربی قدرتمند و باکیفیت می‌تواند به شما در رفع چربی‌ها و آلودگی‌ها کمک کند. انواع  حلال  چربی از محصولات شرکت روشا پاک است که در از بین بردن چربی‌ها اثرگذاری چشمگیری خواهد داشت. در ادامه ضمن بررسی ویژگی‌های این محصول، به حلال چربی مخصوص نیز می‌پردازیم.


ویژگی‌های حلال چربی

حلال های چربی با استفاده از بهترین و بروزترین دستگاه‌های دنیا ساخته و تولید شده که قادر است جرم و چربی مواد نفتی را از عرشه و بدنه کشتی‌ها و تانکرهای نفتی تمیز نماید. این حلال با غلظت بالا و فرمول قدرتمندی که دارد به درون چربی‌ها و آلودگی‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را از روی سطوح جدا کرده و نابود می‌کند. از آنجاییکه تجمع چربی بوی بد و ناخوشایندی را بهمراه دارد، این حلال با از بین بردن چربی‌ها به رفع بوی بد و ناخوشایند نیز کمک می‌کند.

علاوه‌ بر‌این، تجمع چربی‌ به‌علت خاصیت اشتعال‌پذیری که دارد می‌تواند منجر به آتش‌سوزی شود. اما با استفاده از این محصول می‌توانید ضمن از بین بردن آلودگی، به جلوگیری از آتش‌سوزی نیز کمک کنید. حلال های چربی فاقد بو و بخارهای سمی است که شرایط مصرف آن را برای همه افراد فراهم می‌کند و به پوست و دستگاه تنفسی آسیب نخواهد زد.

 این محصول یک حلال آب‌دوست است. یعنی اینکه با طبیعت سازگار است و درصورتیکه به طبیعت وارد شود به درختان و گیاهان ضربه‌ای نخواهد زد. از آنجایی که این حلال  صنعتی  به‌صورت کاملا تخصصی و برای مصرف مشخص تولید می‌شود، عملکرد بسیار فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد. استفاده از این حلال‌ها مثل حلال چربی صنعتی، به کاهش روند نظافت و کاهش نیروی مورد نیاز کمک می‌کند.


قیمت حلال چربی

همانطور که در ابتدا بیان کردیم، قیمت حلال چربی عرشه و بدنه کشتی به عوامل گوناگونی وابسته است که مهمترین آن‌ها میزان PH حلال است. هرچه PH یک حلال یا پاک‌کننده بیشتر باشد به این معنی است که قدرت پاک‌کنندگی آن نیز بالاتر است. به همین دلیل قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

 با وجود این، شرکت  روشاپاک  سعی دارد محصولات خود را با بصرفه‌ترین قیمت‌ها و دریافت کمترین سود به مشتریان عرضه کند. جهت ثبت سفارش می‌توانید فرم موجود در سایت را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

حلال چربی عرشه و بدنه کشتی


شوینده قلیایی بسیار قوی اِکسترا

 

 قیمت: 30000 تومان

تخفیفات ویژه:

قیمت 80-50 لیتر= 27000 تومان

قیمت 100-80 لیتر= 26000 تومان

قیمت 100 لیتر به بالا= 25000 تومان



محصولات ما

برخی از مشتریان ما

بازار اصلی فروش شوینده های صنعتی

خانم مهندس هاتفی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه روشاپاک شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده صنعتی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید